پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص برگزاری انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم

امیرعلی عموزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در خصوص انتخاب هیات مدیره و بازرسان مرکز مطبوعات استان قم اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج از استان قم

متن پیام امیرعلی عموزاده به شرح زیر است:

نام خدا

در جامعه مدرن، رسانه یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشر و یکی از ارزشمندترین ابزار اطلاع رسانی به شمار می رود و بدون شک رسالت جامعه خبری پوشش رویدادها و اطلاع رسانی رویدادها در جهت اطلاع رسانی است. مردم، اهداف و آرمان های انقلاب را پیش ببرند. ایران اسلامی و رفع مشکلات و نارسایی ها بسیار مهم و تعیین کننده است.

در 7 دی ماه 1402 شاهد انتخابات هیئت مدیره و بازرسان مرکز مطبوعات که یک سازمان فرهنگی، صنفی و غیرانتفاعی متشکل از کارکنان مطبوعات و مرکز خبر استان است و با شرکت 85 نفر بودیم. درصد خبرنگاران در انتخابات در این دوره نشان از پویایی و حساسیت رسانه ها و اهل قلم در قم دارد. یک نهاد رسانه ای جامع است.

یکی از ویژگی های این دوره از انتخابات حضور پررنگ کاندیداهای با سلایق مختلف است که این حضور را از جانب همه عزیزانی که با احساس مسئولیت مشارکت و رقابت را در انتخابات تشدید کردند و همچنین تمامی خبرنگاران ضروری می دانم. که در این انتخابات شرکت کردند و حضور موثری داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

اینجانب ضمن تشکر از اقدامات و خدمات اعضای دوره قبلی هیات مدیره مرکز مطبوعات استان قم، دوره جدید را به منتخبین تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی در ارائه خدمات صادقانه به جامعه رسانه و ارتقاء روزافزون دارم. وضعیت این اتحادیه



آیا این خبر مفید بود؟