توضیح وزارت ارشاد درباره ممنوع الخروجی برخی از خوانندگان: احتمال بروز مشکل در حوزه فعالیت موسیقی مشهود است، راه حل تماس با سرویس موسیقی وزارت ارشاد است.

توضیح وزارت ارشاد درباره ممنوع الخروجی برخی از خوانندگان: احتمال بروز مشکل در حوزه فعالیت موسیقی مشهود است، راه حل تماس با سرویس موسیقی وزارت ارشاد است.

محمد علایاری مدیرکل سرویس موسیقی وزارت فرهنگ و رهبری در خصوص مسائل پیش آمده در خصوص فعالیت برخی از هنرمندان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد علایاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به جنجال هایی که پیرامون فعالیت برخی از هنرمندان وجود دارد، اشاره کرد. به افزایش فعالیت موسیقایی در کشور در ماه های اخیر و ارائه آمار اجرای صحنه و همچنین ارائه مجوز.

به گفته وی، تنها در اردیبهشت ماه سال جاری 120 کنسرت بزرگ موسیقی با مجوز سرویس موسیقی و تنها در تهران و تنها در سالن هایی با ظرفیت بیش از 120 نفر برگزار شد.

الله یاری خاطرنشان کرد: در این سه ماه اکثر هنرمندان مشهور و محبوب در ژانر پاپ به صحنه آمدند.

وی همچنین از فعالیت جدید برخی هنرمندان با کمک دولت و نهادهای مرتبط پس از چند سال خبر داد.

این مدیر فرهنگی همچنین با بیان اینکه بدیهی است در حوزه فعالیت های موسیقی احتمال مشکلات وجود دارد، تصمیم را برای مراجعه به دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد دانست.

به گفته وی، «در هر زمان اگر ملاحظه ای شود، با خواننده و تهیه کننده مربوطه در میان گذاشته می شود».

الهیاری از هنرمندان خواست با توجه به سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حواشی رسانه ای خودداری کنند: تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پرهیز از حواشی در فضای رسانه ای و مجازی، تسهیل و تسریع در روند پاسخگویی. و سخن گفتن برای تکریم هنرمندان و رفع سوءتفاهم ها و افزایش نشاط هنری و اجتماعی است.

روز گذشته در پی اظهارنظر وزیر مدیریت، چند تن از هنرمندان موسیقی پاپ، معاونت موسیقی را متهم کردند که در پاسخ به سخنان وزیر، اطلاعات دقیقی به وزیر نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید