وزیر ارشاد با جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ دیدار می کند

ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799607

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از خوانندگان و تولیدکنندگان موسیقی کشور در فضایی نزدیک به گفت وگو با این گروه از هنرمندان موسیقی نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این دیدار صمیمانه محمدمهدی اسماعیلی پس از شنیدن دغدغه ها و پیشنهادات مطرح شده از سوی تمامی حاضران در جلسه، ضمن تقدیر از این جلسه گفت: مهمترین دستاورد این جلسه شنیدن مسائل و مشکلات این جلسه است. گروه هنری بدون واسطه «مستقیم از زبان هنرمندان این بخش.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان روستایی به دورافتاده‌ترین روستاهای کشور سفر می‌کنم، افزود: به دلیل مسئولیتی که بر عهده‌ام گذاشته شده است، باید به مشکلات و دغدغه‌های شما گوش فرا دهم و راحت‌تر به حرفه خود بپردازم. و بدون واسطه.» می شنوم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این دیدارها تداوم داشته باشد.

در این نشست خوانندگان سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی حضور داشتند.

در این نشست محمدحسین توتونچیان، محمد خاتم پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از تهیه کنندگان و آرین بهاری به عنوان برگزارکننده نیز حضور داشتند.

محمد خاتم پور، تهیه کننده سرشناس موسیقی پاپ، در تشریح برخی از موضوعات مطرح شده در این نشست، گفت: در خصوص آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از تهیه کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ، رهبری اسلامی داشته است.

وی افزود: تا جایی که به یاد دارم این دیدار تقریباً اولین دیدار تعدادی از خوانندگان و موزیسین های پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب در چهار دهه اخیر بود که آقای وزیر در آن دیدار کردند. سعی شد به گوش نوازندگان در بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود بپردازد تا در صورت ادامه چنین برنامه هایی بتوانیم مشکلات و مشکلات پیش روی این حوزه از موسیقی را برطرف کنیم.

این تهیه کننده گفت: برای ما بسیار ارزشمند بود که در این نشست تهیه کنندگان و نوازندگان توانستند مستقیماً مشکلات و مسائلی را که با آن دست و پنجه نرم می کنند با یک مقام بلندپایه در میان بگذارند. زیرا در سال های گذشته تنها تعداد محدودی از تهیه کنندگان و کارگردانان موسیقی فرصت دیدار با وزیر را داشتند. جلسه ای که باید مسائل شخصی را هم بیان می کرد و عموما جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود تا بسیاری از مشکلات و مسائل را با وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم که آقای اسماعیلی در این جلسه سعی کردند به صحبت های این گروه گوش دهند تا در جلسات آینده فضای دقیق تری برای حل مشکلات داشته باشند.

خاتم پور در پایان گفت: جلسات منظمی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ برگزار می شود، ضمن اینکه این جلسه از سوی نماینده وزیر شرق شناسی ارائه شد و مقرر شد موضوعات پیگیری شود. ، که مطمئناً در آینده برای انجام اقدامات لازم به جزئیات بیشتری پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید