تشکیل ارکسترهای خانه موسیقی / طراحی برای نمایشگاه موسیقی در نظر گرفته شده است


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807091

آخرین جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران برگزار شد که در آن موضوعاتی از جمله برپایی نمایشگاه موسیقی و تشکیل ارکستر خانه موسیقی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه هیات مدیره خانه موسیقی ایران روز یکشنبه در این موسسه برگزار شد تا در مورد موضوعات مختلف از جمله برنامه های اجرایی و تفاهم نامه اخیر با یکی از دانشگاه ها بحث و تبادل نظر شود.

در این جلسه داریوش پیرنیاکان رئیس و رئیس مجلس، حمیدرضا اردلان نایب رئیس، حمیدرضا عاطفی دبیر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل، مسعود شعاری، هنگامه آهوان، زیدلا طلووی و آذر هاشمی، ندره هاشمی، بازرسی حضور داشتند. محسن رجب پور به صورت آنلاین در این نشست شرکت می کند.

در این نشست درباره موضوعات مختلف اجرایی از سال آینده، تفاهم نامه اخیر خانه موسیقی و دانشگاه معماری و هنر پارس، برگزاری نمایشگاه موسیقی، تشکیل ارکستر در خانه موسیقی و موارد دیگر بحث و تبادل نظر شد.

خانه موسیقی در پایان خبر خود در سایت این مجموعه توضیح داد: هنرمندان، اعضای خانه و منتقدان در خانه موسیقی حضور نداشتند.

حمیدرضا اردلان نایب رئیس هیئت مدیره هفته گذشته در نشست خبری خانه موسیقی از حضور برخی از اعضای هیئت مدیره در روز یکشنبه از ساعت 17 تا 19 در خانه موسیقی برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات خبر داد. از هنرمندان، منتقدان و اعضای خانه موسیقی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید