فاز پنجم پروژه عمار یاسر سومار برای تملک 85 پلاک / سازش های خوبی برای مالکان در نظر گرفته شده است.


ساعت: 10:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884799

شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه در فاز 5 پروژه عمار یاسر تعویض پلاک خوبی در نظر گرفته شده است، گفت: 85 پلاک باقی مانده در این طرح وجود دارد که مالکان آنها همکاری نمی کنند و پروژه در دست اقدام برای تملک این پلاک ها است. تعداد کمی پلاک برای تسریع در کار.» این پروژه که در مرکز شهر است و محل تردد زائران و مسافران است، باید بزرگ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رمضانی شهردار منطقه 7 در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده زهار گفت: فاز 5 پروژه عمار یاسر پروژه ای به جا مانده از گذشته است که طی این پروژه در سال های اخیر تملک هایی صورت گرفته و هر ساله با توجه به بودجه تخصیص یافته پلاک خودرو اخذ می شود.

وی افزود: امسال با حمایت شهردار از این پروژه می توانیم تملکات را با کمک مردم و مالکان به اتمام برسانیم. مهمترین موضوع در بازگشایی پروژه آماریاسر بحث تملک است.

رمضانی تصریح کرد: مالکانی که املاک آنها در این طرح است برای تسریع در اجرای پروژه با شهرداری منطقه همکاری کنند، در حوزه قوانین نیز دو نوبت اخطاریه به درب مالکان ارسال شد و دو نوبت بازدید به عمل آمد. درب منازل و 85 شماره ثبت هنوز اقدامی برای همکاری و هماهنگی با شهرداری انجام نداده اند.

شهردار منطقه 7 قم خاطرنشان کرد: مردم در این پروژه مشارکت دارند و اطراف این پروژه که عمدتاً کارگاهی است، مشکل گرد و غبار و جابجایی ماشین آلات سنگین دارد. ما می‌خواهیم آن 85 مالکی که ملکشان در پروژه است، باید برای تفاهم به شهرداری بروند چون ملکشان در طرح است و چاره‌ای جز موافقت ندارند.

وی ادامه داد: برای مالکانی که املاک آنها در فاز 5 پروژه عماریاسر قرار دارد، قطعات جبرانی خوبی در نظر گرفته شده است که نتایج خوبی برای آنها به همراه خواهد داشت.

رمضانی اضافه کرد: امسال 100 میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفته شده است و پیش بینی ما بازگشایی حد فاصل خیابان معلم تا خیابان بیگدلی بود اما با بودجه در نظر گرفته شده آماده خرید 85 پلاک باقی مانده هستیم. .

شهردار منطقه 7 قم تصریح کرد: بین خیابان معلم و خیابان ممتاز از سال های گذشته تاکنون پلاک های متعددی وجود دارد که برخی از آن ها جزو اموال آنها در طرح بوده و برخی دیگر به طور کامل در طرح بوده که در مذاکرات انجام شد. دو ماه گذشته و ماده 8. تملک کوچه ممتاز انجام شد، چون معاون توسعه و ساخت پیمانکار این پروژه است، منتظر این چند دال بودند تا عرشه تونل را اجرا کنند و الان وجود ندارد. مشکل برای اجرای عرشه

وی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل در منطقه برای تسریع در اجرای فاز 5 پروژه عماریاسر و تملک کل مسیر وجود دارد، گفت: همکاری نمی کنند.

رمضانی تصریح کرد: از این 85 لوح با رایزنی و بحث و بررسی دقیق توانستیم روی 8 لوح به توافق برسیم، اما بقیه الواح برای تسریع در این طرح که به نفع مردم و زائران است، اصلا گرفته نشد. به قوانین.» اگر مالکان موافقت نکنند، اجرا وارد عمل می شود، چیزی که شهرداری نمی خواهد و ما به دنبال توافقی هستیم که منافع دو طرف را تامین کند.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید