کلنگ زنی فاز پنجم پروژه آبرسانی روستاهای شهر کاخک کوم


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819768

موارد زیر با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان کوم انجام شد:

خاکبرداری فاز پنجم پروژه آبرسانی روستاهای شهر کاخک کوم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان کوم انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کوم ، فردا مسئول بسیج سازندگی سپاه استان کوم در آئین کلنگ زنی فاز پنجم پروژه آبرسانی روستاهای شهرستان کهک گفت: با توجه به اینکه 100 هزار نفر در روستاهای شهرستان کهک به خاک سپرده شده اند. که با حضور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد: روستاهای شهرستان کاخک به دستور شرکت آب و فاضلاب شهرستان کوم توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) سپاه استان کوم اداره می شود. استان.

سرهنگ علیرضا ایراندوست با بیان اینکه این طرح برای آبرسانی به روستاهای بیدهند، کرمجگان و ابرجس از سرشاخه های دز اجرا می شود، افزود: در این پروژه یک مخزن 750 مترمکعبی برای روستای بیدهند و یک آب انبار احداث می شود. 1000 مترمکعب برای روستای کرمجگان ساخته می شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و تجربیات نیروهای بسیج و گروه های جهادی برای رفع کم آبی این روستاها استفاده می شود، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با جهادگران همکاری کنیم و در کمتر از زمان تکمیل به شهدای این سه روستا خدمت کنیم. پروژه در یک سال که حدود 13 کیلومتر طول مسیر آبرسانی است.

مهندس حسن بختیاری مدیر عامل شرکت آبفای استان قم نیز در این مراسم گفت: این پروژه بخشی از پروژه بزرگ آبرسانی به 80 روستای شهرستان کاخک برای رفع کم آبی این منطقه است.

وی ساخت دو مخزن یک هزار و 750 مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و یک خط انتقال 2 کیلومتری را از جمله قطعات این پروژه عنوان کرد و گفت: این پروژه با 200 میلیارد ریال وام در مدت 12 ماه از امام حسن معتبی (ع) ) بسیج سازندگی سازمان سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم به صورت پیمانکاری انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید