پروژه آبرسانی 33 روستای شعیبیه شوشتر کلنگ زنی شد

وی افزود: پروژه آبرسانی روستاهای شعیبیه شوشتر پروژه ای است که با همکاری سپاه پاسداران کلنگ زنی شد و اعتبار این پروژه 150 میلیارد تن است.

مدیرعامل آبفا خوزستان یکی از خدمات مهم دولت سیزدهم را اجرای طرح های محرومیت زدایی از فقرا دانست و گفت: خوزستان و عزم جدی دولت برای خدمت به مردم این استان است.

کرمی نژاد به 33 روستای شعیبیه اشاره کرد و گفت: در این طرح روستاهای یاشان سهی، بانه کاظم، دهل، ساک نبی، ساک یاریح، آیله 1، قلعه شیخ جاسم، فارسی 1، فارسی 2، یزاب، شیخ رحمان، شیخ. حسین، ساری، بنه نجات، آبادی مجید، هماس 1، هماس 2، شهر شعیب نبی، خزر 1، خزر 2، خزر 3، عبدالسید، یخموره 1، یخمورا 2، یخمورا 3، چویس 1، کویس 3، ابوغروا 3، ابوغروه 2، ابوطویر 1، ابوطویر 2 و ابوطویر 3 از آب آشامیدنی ثابت و با کیفیت بهره مند خواهند شد.

وی گفت: این پروژه با اجرای 73 کیلومتر شبکه انتقال و توزیع اجرا می شود که مراحل اجرایی آن از امروز آغاز می شود و جمعیت تحت پوشش پروژه 20 هزار نفری است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به راه اندازی پروژه های محرومیت زدایی در خوزستان گفت: دولت سیزدهم با شعار محرومیت زدایی کار خود را آغاز کرد و تا به امروز پروژه های آبرسانی در روستاهای کره، شادگان، آبادان، اندیکا، شوشتر در قالب طرح هایی به اجرا درآمد. دولت سیزدهم را محروم کند. دهدز و اندیکا با جدیت آغاز کردند و امروز پروژه آبرسانی روستاهای شعیبیه را برای آغاز روند اجرای این طرح کلید زدند.

کرمی نژاد به آبرسانی به روستاهای خوزستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: تاکنون 1260 روستا در دولت سیزدهم در استان خوزستان هیدراته شده و یا آب آنها تثبیت شده و سایر طرح های آبرسانی به سرعت در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در اجرا و اجرای پروژه ها تعطیلات شب، صبح و رسمی نداریم و در صورت وجود مشکل در روند اجرای پروژه ها به صورت 24 ساعته در خدمت مردم شریف استان هستم. . روز و من فورا مشکلات آب را زیر نظر خواهم گرفت.»

مدیر عامل آبفای خوزستان با اشاره به وضعیت آب روستاهای خوزستان گفت: شرایط ما نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و سعی می کنیم امروز در سال آینده مشکل بیشتری نداشته باشیم.

کرمی نژاد افزود: در 18 روز گذشته پروژه آبرسانی 71 روستای گرگر شوشتر کلنگ زنی شدیم و امروز آبرسانی به 33 روستای شعیبیه راه اندازی می شود.

وی به همکاری سپاه در روند اجرای پروژه ها اشاره کرد و گفت: با حضور و همکاری سردار شاهوارپور، سردار معین پور و سردار خادم سیدالشهدا می توان به مردم این نوید را داد که مشکلات آبی این منطقه را حل خواهیم کرد ما در حال انجام این ماموریت هستیم.» ما بسیار امیدواریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید