مراسم آبرسانی کلنگ زنی روستای گنده جین شهرستان بهار


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902176

با بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گنده جین، اهالی این روستا با 255 خانوار و 871 نفر جمعیت از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی روستای گندهجین بخش مرکزی شهرستان بهار با حضور روح الله نباتی فرماندار بهار، سرهنگ حسن یوسفی مدیر فنی و عمرانی سازمان بسیج سازندگی استان همدان سیدعلی برگزار شد. حسینی مدیر بخشداری مرکزی و تعدادی از مسئولین شهرستان..


این پروژه با اعتبار 150 میلیارد ریال از جمله حفاری و تجهیز حلقه چاه، احداث مخزن ظرفیت 250 متر مکعب، اجرا 10 شبکه توزیع کیلومتر و 2 این هزار کیلومتر خط انتقال است.


با استفاده از این طرح مردم روستای گندهجین 255 جمعیت خانوار و سالمند 871 مردم از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند خواهند شد.


فرماندار شهرستان بهار در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری قرارگاه سازندگی حاتم الانبیاء در پروژه های عمرانی که همواره یاری گر دولت و مردم بوده است، افزود: رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی مورد توجه ویژه قرار گرفت. به روستاها و مناطق کم برخوردار و روستاها یکی از مراکز اقتصادی، تولیدی و فرهنگی هستند که نقش مهمی در رونق اقتصادی و توسعه همه جانبه کشور دارند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید