افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه برق در شهرستان بویراحمد


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833745

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 21 پروژه برق رسانی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس جمال معتمدی زاده، در حاشیه این مراسم که با حضور معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اعتبارات مذکور هزینه و برای افتتاح و کلنگ زنی برنامه ریزی شد. پروژه زایا 72 میلیارد تن. از این تعداد 14 پروژه افتتاح و هفت پروژه نوسازی شده است.

وی عناوین پروژه های کشف و کلنگ زنی بویراحمد را برق رسانی روستایی و شهری، ساخت، بهسازی، بهینه سازی، توسعه، کاهش تلفات انرژی و روشنایی جاده ها عنوان و خاطرنشان کرد: بیش از 220 نیروگاه خورشیدی در سال گذشته برای عشایر بویراحمد منصوب شد.

معتمدی زاده در بخشی از سخنان خود از مشترکان برق خواست در مدیریت مصرف برق بیش از گذشته همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آمار مصرف برق در فروردین ماه امسال، تصریح کرد: میزان مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: شرایط تامین برق در تابستان امسال سخت می شود و مشترکان برق شایسته است از این پس در زمینه مدیریت مصرف با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته باشند.

کارکنان شرکت ایثارگران الکتریک مشخص نیستند

فرماندار شهرستان بویراحمد نیز کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را شهدای گمنام این مراسم خواند که رشادت و تلاش آنان در گمنامی و پنهان کاری به خوبی انجام می شود.

شهرام مهدوی مطلق گفت: در ساعات زیادی از شبانه روز که شرایط جوی مناسب نیست، کارکنان شرکت برق خانه های ما را برق رسانی می کنند و امنیت را برای ما دوچندان می کنند.

وی با تقدیر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در یک سال گذشته خاطرنشان کرد: از مشترکان برق استانی به ویژه در شهرستان بویراحمد می خواهیم مدیریت بیشتری در مصرف برق خود اعمال کنند.

مهدوی مطلق افزود: از مدیران ادارات دولتی می خواهیم در تابستان پیش رو در مدیریت مصرف حداکثر همکاری را با این شرکت نشان دهند و مصرف برق را از دست ندهند.

به گزارش صبح زاگرس ، در پایان این مراسم چراغ های خیابان شهید علیپور یاسود به صورت نمادین به نمایش 21 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شهر بویراحمد روشن شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید