افتتاح و کلنگ زنی ۶۱ پروژه در هفته دولت نهاوند


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891439

ضرگام احمدوند گفت: 61 پروژه با اعتباری بالغ بر 649 میلیارد تومان در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و عمرانی در هفته دولت امسال افتتاح و راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت به ریاست ضرگام احمدوند فرماندار و با حضور معاونین، بخشداران و روسای ادارات شهرستان نهاوند در محل سالن اجتماعات شهدای فرمانداری برگزار شد..


ضرگام احمدوند در این نشست گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه به مشکلات مردم است..


وی گفت: اقدامات دولت باید به مردم گفته شود تا در جامعه امید ایجاد شود زیرا در این یک سال اتفاقات خوبی افتاد..


فرماندار نهاوند افزود: استاندار در یک روز از هفته دولت برای افتتاح و راه اندازی پروژه ها به نهاوند سفر می کند و پروژه های خوبی در حوزه های مختلف راه اندازی و افتتاح می شود..


وی ادامه داد: در هفته دولت امسال 53 پروژه با اعتبار 121 میلیارد تومان در شهرستان عفانفر و 8 این پروژه نیز کلنگ زنی شد.


احمدوند گفت: برای پروژه های اچینگ 528 میلیاردها تومان اعتبار در مجموع برای این امر در نظر گرفته شده است 61 طرح 649 میلیاردها تومان هزینه می شود.


گفت: نیروگاه نهاوند را انتخاب می کنم 3 و 4 کشف واحدهای گلخانه ای در علمدار به مساحت تقریبی 4 هکتارها، پروژه جاده، نیوجرسی و روکش آسفالت، باز کردن استفاده از سیستم های آبیاری تحت فشار از جمله این پروژه ها هستند..


فرماندار نهاوند افزود: مخزن آب شرب شهر گیان در هفته جاری به بهره برداری می رسد و مشکل تامین آب این شهرستان نیز حل می شود..


احمدوند گفت: در زمینه افتتاح واحدهای مسکونی روستایی اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده و پروژه های متعددی در حوزه بهسازی روستاها در حال افتتاح است..


وی ادامه داد: پروژه های خوبی در حوزه بهداشت و درمان، خدمات، عمران و سایر بخش ها پیش بینی شده است.


فرماندار نهاوند در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در راستای تبیین جهاد باید امید ایجاد کرد و خدمات دولت را به مردم گفت و در این هفته برنامه های خوبی در سطح بخشداری اجرا شود..


احمدوند ادامه داد: باید در فضای مجازی و واقعی تلاش شود و در هفته دولت به دستاوردها اشاره شود و کمیته ها فعال و تقسیم کار شود..


وی در پایان گفت: در این هفته باید مشکلات حل شود و مسئولان در بین مردم حضور داشته باشند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید