افتتاح و کلنگ زنی 163 پروژه در بیرجند در هفته دولت


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890828

فضلی فرد از افتتاح 23 پروژه شهری با اعتبار 870 میلیارد تومان، 135 پروژه روستایی با اعتبار 196 میلیارد تومان و افتتاح هفته ای 5 پروژه توسط دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقعلی فضلی فرد صبح امروز در ستاد بزرگداشت هفته دولت در بیرجند اظهار داشت: دولت سیزدهم در جایگاه پاسخگویی الزاماتی را تعیین کرده است حتی در شرایطی که هجمه رسانه ای گسترده غرب و فشار اقتصادی بی سابقه داریم و این نشان می دهد که همه دغدغه های دولت است. برای حل مشکلات مردم است.

فرماندار بیرجند در هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات دولت به مردم به دستور مقام معظم رهبری دانست و افزود: مسئولان خدمتگزار مردم هستند و برای افزایش سرمایه اجتماعی باید به سمت ایجاد حرکت کنیم. امید.”

وی بیان کرد: در هفته دولت مردم باید بدون واسطه و دغدغه با مدیران ارتباط برقرار کنند و به مردم این امید را بدهند که به دنبال حل مشکلات آنها هستیم و برای آنها به میدان آمده ایم و اولویت ما حل است. مشکلات مردم است و کسی به نام و نان اهمیت نمی دهد.

فضلی فرد با اشاره به اینکه یکی از پایه های اصلی کار ما در این هفته اطلاع رسانی و شفاف سازی است، گفت: در این هفته مدیران باید وقت بگذارند و با کمک رسانه ها خدمات و فعالیت های دولت را به گوش مردم برسانند. عمومی.

فرماندار بیرجند ادامه داد: دشمن به دنبال این است که تمام اقدامات دولت را وارونه نشان دهد و امروز جبهه نرم جنگ در داخل خانه های ما است و ناچاریم نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

وی با اشاره به افتتاح پروژه های شهرستان بیرجند در هفته دولت گفت: 23 پروژه شهری با اعتبار 870 میلیارد تومان و 135 پروژه روستایی با اعتبار 196 میلیارد تومان در هفته جاری در بیرجند افتتاح می شود.

فضلی فرد از راه اندازی پنج پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: پروژه آبیاری کم فشار، احیاء و احیای قنوات، حوضچه ذخیره آب و خانه بهداشت حسین آباد این شهرستان در هفته دولت افتتاح می شود. “

فرماندار بیرجند به افتتاح 16 پروژه در حوزه شبکه برق در بیرجند با اعتبار 38 میلیارد و 500 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 50 روستای بیرجند با اعتبار 48 میلیارد تومان و نصب 954 انشعاب انجام می شود. باز شود .

وی بیان کرد: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به چهار واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون تومان، گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اعتباری بالغ بر آغاز 16 میلیارد و 500 میلیون تومان و گازرسانی به پروژه ملی مسکن بیرجند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید