افتتاح و کلنگ زنی 56 پروژه در دهه فجر در چالوس


ساعت: 18:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804579

رسول حسینی از افتتاح و کلنگ زنی 56 پروژه با وام 635 میلیارد تنی و ایجاد اشتغال برای 217 نفر در دهه فجر امسال در چالوس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید رسول حسینی امشب در نشست خبری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اصحاب رسانه در مراسم جشن چهل و سومین بهار انقلاب گفت: بالغ بر 840 نفر بودند. برنامه ها، حوزه های فرهنگی و سیاسی.

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: 56 پروژه با وام 635 میلیارد تنی و اشتغالزایی 217 نفر در دهه فجر امسال افتتاح و تعمیر می شود.

وی با اشاره به اینکه 47 کارگاه ساختمانی با وام 493 میلیارد تنی به بهره برداری می رسد، افزود: بیشتر این پروژه ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود.

این کارمند با اشاره به تعمیر 9 پروژه گفت: برای این پروژه ها 142 میلیارد تن وام در نظر گرفته شده است.

فرماندار چالوس گفت: برای این پروژه ها ۲۱۷ نفر به صورت مستقیم استخدام می شوند.

افتتاح حسینی کارخانه سرامیک مرزن، افتتاح معدن ماسه طلایی، افتتاح ساختمان اداری بزرگراه شمال تهران، بلوک 4، افتتاح فاز اول ورزشگاه تجن کلای علیا، افتتاحیه حضرت زهرا فرهنگیان، کلینیک تخصصی مرزناقوربا و ساختمان اداری جاست بیلد مرزناغوربا مددی تعمیرات اساسی فاز دوم را یکی از مهمترین پروژه ها برشمرد.

وی در پایان با تقدیر از حضور و تلاش خبرنگاران بر انعکاس اخبار انقلاب اسلامی توسط رسانه ها برای مردم تاکید کرد و گفت: با گذشت بیش از 40 سال از انقلاب خدمات ارزنده ای برای گفتن به مردم ارائه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید