افتتاح و کلنگ زنی 916 پروژه در آذربایجان غربی در دهه مبارک فجر / برای جذب اعتبارات ملی برای توسعه و رفع مشکلات تلاش می کنیم.


ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807133

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی:

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: 916 پروژه عمرانی و اقتصادی آذربایجان غربی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان به طور رسمی نوسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، یاسر راهبردین امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در میاندوآب با اشاره به افتتاح و مرمت 916 پروژه عمرانی و اقتصادی در آذربایجان غربی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: دهه: این پروژه با وام ۷ میلیارد و ۳۱۸ میلیون تن افتتاح و تعمیر می شود که ۸۴۹ پروژه افتتاح و ۶۷ پروژه تعمیرات اساسی است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برنامه ها و اقدامات عمده ای برای توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات در نقاط مختلف استان در نظر گرفته شده است، افزود: با رهبری استاندار جلساتی با وزرا و نمایندگان و مسئولانی که نوید روزهای خوب در آینده را می دهند.

رخبردین با بیان اینکه اولویت و رویکرد ما جذب اعتبارات ملی برای توسعه استان و رفع مشکلات است، گفت: در این راستا جلساتی که با وزارت نیرو و راهداری انجام شد، تصمیمات خوبی بود و نتایج آن در استان ملموس خواهد بود. آینده.”

وی با اشاره به اینکه 34 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می کنند، بیان کرد: این موضوع نشان می دهد که توجه به توسعه روستایی و رفع مشکلات چقدر اهمیت دارد که در این راستا اقدامات لازم برای تامین زیرساخت های روستایی انجام می شود. شاهدان مهاجرت برعکس باشیم

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی استانی وابسته به کشاورزی و صنعت است، گفت: حدود هشت هزار کیلومتر راه روستایی داریم که 50 درصد آن آسفالت است و برای افزایش این میزان تردد آسفالت است. راه های روستایی و محرومیت زدایی از روستاها نیز از جمله برنامه های ما است که در کنار سایر اقدامات در دستور کار داریم.

رهبردین همچنین بر لزوم بازنگری طرح های هادی روستایی در استان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر میانگین اجرای طرح های هادی روستایی در استان 35 درصد است و لازم است طرح ها بر اساس نیاز روز بازنگری شود.

وی با اشاره به مرز آذربایجان غربی با سه کشور گفت: از این فرصت می توان برای افزایش صادرات از طریق پایانه های مرزی و توسعه استان استفاده کرد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه بحث آب در میاندوآب یکی از موضوعات مهم است، افزود: معاون وزیر نیرو در آینده در استان حضور خواهد داشت و مشکلات بررسی می شود تا بتوانیم بیایید ببینیم مشکلات چگونه حل می شود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید