افتتاح 420 پروژه از دهه فجر در پروژه راه آهن بوشهر/ بوشهر با اعتبارات نفتی ادامه دارد.


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805293

محمدی زاده گفت: امسال 420 پروژه بزرگ و کوچک در کل استان بوشهر از 12 تا 22 باخمان آماده بهره برداری است که طبق برنامه افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: امسال از 12 تا 22 بهمن 420 پروژه بزرگ و کوچک در کل طرح استان بوشهر آماده بهره برداری است.

استاندار بوشهر افزود: به موازات پروژه های گذشته 65 پروژه جدید شناسایی شده که به صورت همزمان مورد توجه و اجرا قرار می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح این پروژه ها با وام 230 میلیارد تنی گفت: افتتاح آب شیرین کن در جزیره شیف و کار پروژه آبرسانی نخلستان دشتستان از شاخص ترین پروژه ها است.

محمدی زاده درباره پروژه راه آهن گفت: پروژه راه آهن شیراز به بوشهر دو پیمانکار دارد که یکی در بوشهر و دیگری در شیراز است. این پیمانکار به دلیل عدم انجام عملیات مالی مناسب فعالیت کارگاه را محدود کرده است.

استاندار بوشهر اذعان داشت: در حال حاضر اقدامات لازم را انجام می دهیم که باید توسط وزارت راه انجام شود. رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر 230 میلیون دلار برای اجرای این پروژه و در سفر به استان فارسی نیز 230 میلیون دلار برای تکمیل خط نفت شیراز – بوشهر اختصاص یافت.

باید تلاش کرد تا پروژه خیلی سریع تکمیل شود. این پروژه پس از 8 سال بهره برداری حدود 8.5 درصد تکمیل شده است. در 14 سالی که این پروژه بازسازی شده، 300 میلیارد تن وام دریافت کرده است. اجرای احکام ریاست جمهوری و تامین اعتبار از منابع نفتی مشکلات این پروژه را حل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید