افتتاح، بهره برداری و راه اندازی عملیات اجرایی 100 پروژه شهرداری همزمان با دهه مبارک فجر


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806753

معاون فنی و عمرانی کوم با اشاره به افتتاح، بهره برداری و راه اندازی 100 پروژه شهرداری گفت: افتتاح، بهره برداری و راه اندازی 100 پروژه با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال در این شهرستان توسط کوم انجام شد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کوم در گفتگو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به افتتاح، بهره برداری و راه اندازی 100 پروژه شهرداری همزمان با دهه انقلاب اسلامی در ایران، گفت: افتتاح، بهره برداری و راه اندازی 100 پروژه با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال معادل 1000 میلیارد تومان با ایام دهه مبارک فجر. دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، برای بالا بردن سطح امید و نشاط در جامعه انجام شد.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده بر روی این پروژه ها افزود: پروژه های شهرداری کوم در حوزه عمرانی، خدماتی، ترافیکی، فضای سبز و ورزشی و … از جمله این پروژه ها است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کوم با اشاره به پروژه های برجسته در این 100 پروژه گفت: از جمله این پروژه ها می توان به احداث پیاده راه ارم در چهارراه چهارراه شهدا و ورودی کشتی به حرم حضرت معصومه (س) اشاره کرد. با 18 میلیارد تن وام تکمیل می شود. 330 متر طول و 20 متر عرض استفاده خواهد شد.
وی ادامه داد: در این پروژه خط اضطراری پیش بینی شده و پیاده روهای دو طرف مجهز به مبلمان شهری، نیمکت و پایه های سنگی و روشنایی است.
حلوایی زاده با اشاره به پروژه های شاخص دیگر گفت: فاز اول پارک 20 هکتاری زائر و وام 25 میلیارد دلاری به همراه پیاده رو، سرسره دوچرخه و یخ، زمین های ورزشی روباز و فضای باز از دیگر پروژه های شاخص است. آمفی تئاترها «نورپردازی و آلاچیق در نظر گرفته شده و در حال تکمیل و بهره برداری از این پروژه هستیم و در مراحل بعدی شاهد ساخت فازهای دوم و سوم این پروژه خواهیم بود.
وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از مجموعه ورزشی شهدای جودی گفت: پنجمین سوله ورزشی کوم به مساحت 2500 متر و زیربنای 3500 متر مربع در منطقه کم ارتفاع قائم اسماعیل آباد انجام شده است. مجتمع فرهنگی – ورزشی شهدای جودی تکمیل و به بهره برداری رسید.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کوم با اشاره به پروژه های دیگر افزود: از جمله اینکه امکان ساخت ساختمان های شهرداری در سه ماهه دوم و سوم با هفت یا شش طبقه و وام 37 و 47 میلیارد تنی شامل دو مورد وجود دارد. طبقات پارکینگ، طبقه همکف و سه تا سه.«به چهار طبقه ساختمان اداری اشاره کرد.
وی با اشاره به تجهیز پارک حمل و نقل عمومی کوم گفت: از دیگر پروژه های کلیدی شهرداری کوم می توان به ورود 52 اتوبوس به پارک حمل و نقل عمومی کوم اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید