23 پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان زنجان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804850

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 23 پروژه عمرانی این بنیاد با وام 18 میلیارد و 504 میلیون تنی همزمان با ایام مبارک دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد. انقلاب اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; رضا حاجه ای امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان زنجان در ایام مبارک دهه فجر گفت: در این ایام برخی از طرح های عمرانی روستایی در حال اجرا است. .

وی در خصوص اجرای طرح های هادی روستایی در روستاها خاطرنشان کرد: طرح هادی روستایی این روزها به صورت نمادین در 8 روستای بخشداری افتتاح می شود.

خواجه مهمترین هدف از اجرای طرح های هادی در روستاها را احیای روستا از نظر ابعاد کالبدی، اقتصادی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: سازماندهی و بهسازی موجود، وسعت و مکان توسعه آتی و نحوه استفاده از اراضی مختلف توابع در روستا روستا محسوب می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 15 پروژه مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی و همچنین بهسازی مسکن نیازمندان در دهه فجر افتتاح می شود.

وی گفت: با توجه به لزوم تسریع در ساخت مسکن پایدار در روستاها، تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی با کارمزد 5 درصد تا 100 میلیون تن به واحدهای مسکونی روستایی و شهرها پرداخت می شود. با کمتر از 25000 نفر

خواجه با بیان اینکه بنیاد مسکن نقش موثر و مهمی در ترویج فرهنگ پایداری در روستاها دارد، خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بنیاد مسکن بر ساخت و ساز مسکن روستایی گامی مثبت در کاهش بروز خسارت در زمان بحران و بلایای طبیعی است. بلایا

وی افزود: استان زنجان از نظر پایداری مسکن در روستاها یکی از استان های پیشرو است بنابراین از این لحاظ بالاتر از میانگین کشوری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید