برنامه های دومین روز از دهه مبارک فجر در سرپل ذهاب / از راه اندازی سایت مخابراتی BTS تا بهره برداری از واحدهای مسکونی محروم


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805521

با حضور استاندار و جمعی از مسئولان از پروژه های عمرانی و مسکن به مناسبت دومین روز از دهه مبارک فجر در سرپل ذهاب رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، با حضور فرماندار سرپل ذهاب و جمعی از مسئولان پروژه های عمرانی و مسکن مهر به مناسبت دومین روز از دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح شد.

نورالدین فرزادی پور در گفت و گو با مرصادنیوز در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه های دومین روز از دهه مبارک فجر گفت:

وی افزود: با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و استفاده از این سایت ها، ظرفیت مکالمه تلفن همراه و سرعت اینترنت در این مناطق افزایش می یابد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ساخت یک واحد مسکونی برای یک خانواده دارای معلولیت به مساحت 55 متر مربع با کمک سازمان بهزیستی کشور 500 میلیون ریال و تسهیلات بانکی 400 میلیون ریالی از محل مسکن بنیاد در مجموع هزینه کرد. مبلغ 900 میلیون ریال که به نمایندگی از 4 منزل مسکونی مددجویان اجتماعی افتتاح شد.

فرزادی پور گفت: این واحد در روستای حسن سلیمان از توابع شهرستان تنگ ذهاب سرپل ذهاب احداث شده و برای جلوگیری از مهاجرت از روستا به شهر و توسعه روستاها چنین اقدامی در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید