ادامه افتتاح مجتمع فرهنگی هنری سرپل ذهاب / تمدید مهلت 10 ساله بهره برداری


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813387

طرحی که هنوز 10 سال است تکمیل نشده است.

پس از گذشت 10 سال از کلنگ زنی مجتمع فرهنگی هنری سرپل ذهاب، با تخصیص اعتبارات لازم، مرحله بهره برداری نزدیک شده و انجمن هنرمندان منتظر پایان این پروژه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، مجتمع فرهنگی هنری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) سرپل ذهاب از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه در سال 90 هنرهای مختلف است.

این پروژه که یکی از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری و یکی از پروژه های مهم فرهنگی هنری استان کرمانشاه است، در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد و نیاز به اعتبار دارد تا در اسرع وقت تکمیل شود. شهر

شهرستان سرپل ذهاب در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری دارای فرصت های فراوانی است که به دلیل نبود بستر لازم برای به روز رسانی و بهره برداری از این استعدادها فراهم نیست.

گزارشگر بازی دراز برای پیگیری آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه به سراغ جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رفت و گفتگویی با آنها ترتیب داد.

سعید جمشیدی مسئول واحد عمرانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پروژه فرهنگی هنری سرپل ذهاب با 85 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از بزرگترین پروژه های استان کرمانشاه است و اخیرا 19 میلیارد تن وام برای ادامه دارد.روند ساخت این پروژه توزیع شده و قرار است در بهمن ماه 1401 شروع به کار کند.

نورالدین فرزادی پور در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، گفت: فرهنگسرای شهرستان سرپل ذهاب با سفر مقام معظم رهبری تامین شد اما چهار سال است که اعتبارات ایشان تامین نشده و پروژه تعطیل شده است. “


a7284209 32d9 463a 80b1 031ee3891c05 خبر خاکستری

وی افزود: با پیگیری ها و اقدامات اولیه خوشبختانه اخیراً 19 میلیارد تن وام برای این پروژه اعطا شد و این وام از طریق وام یارانه ای تامین شد، ظرفیت مناسبی ایجاد شد که با توجه به عملیات اجرایی حدود 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشت. تا کنون “آن را دارد.

فرزادی پور گفت: پیش بینی می شود این پروژه تا پایان اردیبهشت یا اوایل خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: این پروژه با 2800 متر زیربنا یکی از پروژه های مهم شهرستان سرپل ذهاب و استان کرمانشاه است و می تواند پاسخگوی تمامی انجمن های هنری و هنرمندان شهرستان باشد و ظرفیتی برای نیازهای این شهرستان است. شهر

عزت الله شریفی رئیس اداره ارشاد اسلامی سرپل ذهاب در گفتگو با مرصادنیوز گفت: برای ادامه عملیات عمرانی این پروژه مناقصه وام اعطا شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 12 میلیارد تن برای این پروژه هزینه شده و 19 میلیارد دیگر نیز اخیرا رهاسازی شد که امیدواریم تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید