ظرفیت تولید آب مجتمع سورک جاسک افزایش یافت/ بهره مندی 4000 نفر از مجتمع سورک از حفر چاه جدید


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855282

مدیر عامل شرکت وی کی هرمزگان از افزایش ظرفیت تولید آب 20 مجتمع روستایی سورک یاسک برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم در آستانه تابستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل آبفا به هرمز گفت: آب مورد نیاز مجتمع سورک از سه حلقه چاه تامین می شد اما با اضافه شدن یک چاه جدید، ظرفیت تولید به 14 لیتر در ثانیه افزایش یافت.
وی در تشریح جزئیات این پروژه خاطرنشان کرد: چاه شماره 4 یک مارموت به عمق 39 متر به صورت دستی و با قالب بتنی حفر شد که برای آن 25 میلیارد ریال وام هزینه شد.
مدیرعامل آبفا همچنین از احداث خط لوله آب بین چاه های سه تا چهار به طول 500 متر خبر داد و گفت: با ورود چاه شماره چهار جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر از ظرفیت ایجاد شده بهره مند می شوند.
حمزه پور همچنین رفع نیاز آبی روستا را یکی از ضروریات دانست که کار جهادی در دولت مردمی در دستور کار آبفا قرار دارد، افزود: آبفا تمام تلاش خود را برای بهره مندی روستاییان هرمزگان از نعمت شرب پایدار انجام داده است. بودن.
به گفته وی، در حال حاضر در اکثر شهرها پروژه های آبرسانی فعالی وجود دارد که با ورود به دایره آنها، آبرسانی پایدار به روستاها را تضمین می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید