افزایش 40 لیتری آب شرب هلیل آباد / حفر چاه جدید در عمق 300 متری


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820735

کاظمی با بیان اینکه در سال های گذشته کمتر از 100 لیتر در ثانیه آب وارد شبکه آب هلیل آباد می شد، گفت: این میزان در حال حاضر با تلاش به 140 لیتر در ثانیه رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد کاظمی مدیر آبفای شهرستان هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی با بیان اینکه چاه شماره 6 آب شرب شهر هلیل آباد به زودی وارد مخزن آب شرب این شهرستان می شود، گفت: چاه جدید به عمق 300 متر حفر شده و دبی آن 25 لیتر بر ثانیه خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهروندان هلیل آبادی در سال های گذشته نگران کمبود فشار آب شرب در فصل تابستان بودند، خاطرنشان کرد: با حفر دو حلقه چاه آب شرب در سال گذشته و امسال، شهروندان در سال های گذشته با مشکل کمبود آب شرب مواجه نخواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان هلیل آباد با تاکید بر اینکه قطعا شهروندان از خشکسالی های اخیر بویژه در سال جاری مطلع هستند، تصریح کرد: استفاده بهینه و مناسب از آب می تواند پایداری شبکه آب شرب را مشخص کند در غیر این صورت وجود دارد. احتمال کم آبی وجود دارد. با وجود اقدامات انجام شده دور از ذهن نیست.

وی با اشاره به اینکه خط برق و سیم برق چاه شماره 6 و تجهیزات آن ساخته شده و در روزهای آینده وارد زنجیره و شبکه آب شرب شهر و 13 روستا در بخش مرکزی می شود، اذعان داشت: آب. تابستان آینده آب خاصی ندارند.

کاظمی با بیان اینکه در شهرستان هلیل آباد بیش از 25 هزار مشترک آب شرب داریم، گفت: در سال های گذشته کمتر از 100 لیتر در ثانیه آب وارد شبکه می شد که اکنون به 140 لیتر در ثانیه رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید