تسریع در اجرای پروژه تعریض و صحنه سازی محور نهاوند به گیان/ پروژه ای که در گذشته بدون اعتبار کلنگ زنی شده بود.


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907273

پروژه تعریض محور نهاوند به گیان که توسط دولت قبل بدون اعتبار کلنگ زنی شد با پیگیری های انجام شده جان تازه ای گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان؛ در سال 97 مراسم گسترش و ساماندهی محور گردشگری از شهرستان نهاوند به شهرستان گیان برگزار شد تا بارقه امیدی به دل مردم و گردشگران این منطقه بیاید..


این محور 17 کیلومتر یکی از مهمترین جاده های نهاوند به دلیل وجود سراب گیان که پربازدیدترین منطقه گردشگری نهاوند است و به همین دلیل ضرورت ساماندهی آن در اولویت قرار دارد..


پس از مطرح شدن این طرح در دولت قبل و بعد از چند روز، کار ماشین آلات به دلیل معتبر نبودن این طرح متوقف شد و عملاً کار خاصی در این زمینه انجام نشد..


با پیگیری های نماینده، استاندار و کارکنان در هفته های اخیر، این پروژه جان تازه ای گرفته و کارها به سرعت در این راستا پیش می رود..


علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس درباره این محور گفت: برخی پروژه ها در شهرستان اعتبار نداشتند اما هک شدند به عنوان مثال این محور نهاوند یک ریال اعتبار نداشت اما با پیگیری انجام شد. در حال حاضر انجام می شود..


وی بیان کرد: برای محورهای نهاوند جلسات و پیگیری های زیادی داشتیم و خوشبختانه ساماندهی و تعریض محور حادثه خیز نهاوند به گیان با پیگیری های فراوان محقق شد..


نماینده نهاوند با بیان اینکه ساماندهی این محور یکی از خواسته های چند سالی مردم شریف گیان بوده است، گفت: امیدواریم با پیگیری های انجام شده، مسیرهای مواصلاتی باقی مانده شهرستان نیز هر چه سریعتر تکمیل شود. ..


وی افزود: عملیات عمرانی در حوزه راه های وسیع شهر شامل محور نهاوند – فیروزان، سه راهی شهرک – فارسبان، محور دهفول – برزول، روکش آسفالت و تعمیر رینگ نهاوند – بروجرد. جاده و غیره با اولویت بندی اجرا می شوند.


همچنین روز گذشته ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند از روند اجرای پروژه توسعه و ساماندهی این محور بازدید کرد..


وی در این بازدید گفت: ساماندهی این محور خبر خوبی برای حوزه گردشگری شهرستان و یکی از خواسته های مردم منطقه است..


وی با بیان اینکه جاده نهاوند به گیان به دلیل سراب و تپه تاریخی گیان و تردد زیاد گردشگران یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان نهاوند است..


احمدوند افزود: عملیات بهسازی محور نهاوند – گیان عملیاتی طولانی است 17 کیلومتر از فوریه 1397 شروع شد اما به دلیل کمبود اعتبار پروژه پیشرفت چندانی نداشت اما امسال با پیگیری های انجام شده وام های خوبی برای این پروژه اخذ شد و پیشرفت کار مطلوب است..


امیدواریم با اقدامات بعدی گسترش فعالیت این محور به نحو مطلوب ادامه یابد و دیگر شاهد پروژه های بی اعتبار در شهرستان نباشیم..


قطعا تعریض این محور زمینه رونق گردشگری در سراب گیان نهاوند و کاهش تصادفات در این محور پرتردد را فراهم می کند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید