بهره برداری از فاز اول تعریض و بهسازی محور سیاهو به سرگز احمدی/تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897329

استاندار هرمزگان تحقق مطالبات مردم و اتمام پروژه های نیمه تمام را از اولویت های برنامه توسعه استان برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین عملیاتی فاز اول محور سیاهو به سرگس احمدی که با حضور احمد مرادی نماینده منطقه مرکزی هرمزگان در شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان برگزار شد. راه و شهرسازی» و دست اندرکاران این پروژه گفتند: تعریض و بهسازی این محور یکی از درخواست های بحق است و سال ها پیش فاز اول آن به طول 6 کیلومتر امروز به بهره برداری رسید.

دوستی با اشاره به لزوم حفظ ایمنی توجه به زیرساخت های جاده ای و جاده ای استان را مهم دانست و افزود: با توجه به وضعیت ترانزیتی، کشاورزی و صنعتی هرمزگان و همچنین عملکرد محورهای مواصلاتی استان. چه در سطح محلی و چه در سطح ملی، زیربنای راه و جاده در برنامه انکشافی حکومت مردمی با عدالت بسیار مهم است.

استاندار هرمزگان تحقق مطالبات مردم و تمرکز بر تکمیل پروژه های نیمه تمام را از اولویت های برنامه توسعه هرمزگان دانست و بیان کرد: بر همین اساس پروژه توسعه و بهسازی محور سیاهو به طول 14 کیلومتر قرار گرفت. در اولویت اداره راه و شهرسازی استان که تامین اعتبار به موقع است، امروز کار فاز اول انجام می شود و محور تا دهه فجر تکمیل و تقدیم مردم شریف منطقه می شود. و استان.

لازم به ذکر است اعتبار این پروژه 127 میلیارد تومان به طول 14 کیلومتر است که برای بهره برداری از فاز 6 کیلومتری 45 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید