سهم هزینه های جاری شهرداری یزد از بودجه 1401 تنها 32 درصد است / تکمیل پروژه های نیمه تمام در مناطق فقیرنشین; اولویت فعالیت های عمرانی


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810184

نیکونژاد گفت: در مجموع در لایحه بودجه سال نو، هزینه های جاری 32 درصد بودجه و هزینه های عمرانی 68 درصد بودجه را تشکیل می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی نیکونژاد عضو شورای شهر یزد در حاشیه بی اطلاعی و نهمین جلسه علنی شورای شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تصویب اکثریت آراء بودجه سال آینده شهرداری یزد گفت: : امکان استفاده از تسهیلات فقط در زمینه پروژه های عمرانی برای شهرداری وجود دارد.

دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: در لایحه بودجه 1401 هزینه های جاری با تاکید بر صرفه جویی و کاهش هزینه ها کاهش می یابد و در حوزه ساخت و ساز افزایش درآمدهای عمرانی داریم.

به گفته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد، در لایحه بودجه 1401 به اتمام پروژه های نیمه تمام و حاشیه شهرها و موضوع عدالت مرکزی توجه ویژه ای شده است.

نیکونژاد گفت: در مجموع در لایحه بودجه سال نو، هزینه های جاری 32 درصد بودجه و هزینه های عمرانی 68 درصد بودجه را تشکیل می دهد که رتبه خوب و قابل توجهی است.

دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: پس از تعریف راهکارهای توسعه لازم و رایزنی با مدیران مناطق، مقرر شد پروژه های لازم با اولویت در حوزه عمرانی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: برخی از پروژه ها تا پایان سال 1400 به بهره برداری می رسد و مقرر شد پروژه هایی که به زمان بیشتری نیاز دارند و یا نیازمند تملک زمین ویژه سال 1401 هستند به تعویق بیفتند.

نیکو نژاد افزود: دو پروژه بوستان فهار و بوستان بزرگ شهر تا پایان امسال آماده بهره برداری است و دغدغه مدیران شهرداری باید این باشد که این دو پروژه تا تاریخ معینی به بهره برداری برسد.

دبیر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: اقداماتی مانند سنگ فرش سازی در مناطق مختلف و طبقات ساختمانی در بافت های تاریخی از جمله فعالیت های روتین شهرداری است که اغلب انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی در هر منطقه در حال انجام است، گفت: پروژه هایی مانند پل زکریای رازی و مجموعه ورزشی منطقه توحید نیز در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید