بودجه فرهنگی شهرداری قزوین بازنگری شود/ اولویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر

وی افزود: شهردار قزوین برای سال آینده 2 میلیارد و 20 میلیارد تن بودجه پیشنهاد کرده است که با وجود بدهی 500 میلیاردی به شهرداری، بدون شک نیاز به اعتبار بیشتری دارد، شورای شهر بر تسویه این بدهی تاکید دارد چرا که اندازه ماهیانه افزایش می یابد

یکی از اعضای شورای شهرداری قزوین گفت: امسال بودجه شهرداری نسبت به سال گذشته یک میلیارد و 273 میلیون تن افزایش یافته است و علاوه بر آن قزوین دارای سرمایه و منابع درآمدی است که باید برای اجرای بودجه از آن استفاده کرد.

بودجه پیشنهادی شهرداری در کمیسیون های شورای شهر بررسی می شود

اللهیاری با بیان اینکه بودجه پیشنهادی شهرداری در کمیته های شورای شهر بررسی می شود، ادامه داد: تکمیل پروژه های نیمه کاره از نکات قابل توجه شورا است که البته شهرداری باید این پروژه ها را تا پایان سال تکمیل کند. پایان سال 1401 .

وی گفت: بحث توسعه مناطق منفصل شهری مانند ناصرآباد، چوبیندر، مشعلدر، شهرک دانش، اسماعیل آباد و نجف آباد اولویتی است که باید در اولویت ویژه قرار گیرد چرا که با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه هستند. “

یکی از اعضای شورای شهر قزوین با تاکید بر لزوم افزایش بودجه فرهنگی خاطرنشان کرد: افزایش بودجه های فرهنگی از دیگر تاکیدات شورای شهر است که از شهرداری خواستیم بودجه فرهنگی قزوین را چند برابر کند.

اللهیاری گفت: اگر شهردار، مدیریت شهری و شورای شهر تلاش های لازم را انجام دهند، بی شک بودجه کافی وجود خواهد داشت. بودجه باید محقق شود نه اینکه فقط روی کاغذ بماند.

آماده استقبال از بهار هستیم

وی اذعان داشت: منابع درآمدی جدیدی در شهرستان ایجاد شده است که ما را به تحقق وام های بودجه امیدوار می کند. به همین دلیل تلاش می کنیم به هدف بودجه برسیم.

یکی از اعضای شورای شهرداری قزوین درباره برنامه های شهرداری برای استقبال از بهار گفت: جلسات مختلف برنامه ریزی سال نو در مدیریت شهری برگزار شد و در کمیته های شورای شهر بررسی شد.

اللهیاری در پایان تاکید کرد: آمادگی اجرای برنامه های استقبال از بهار را داریم و شهر را برای حضور گردشگران آماده می کنیم که البته تابع شرایط تاج خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید