تعیین بودجه شهرداری بدون نگاه به درآمدهای ناپایدار/ پروژه های نیمه تمام چهره شهر را خدشه دار کرده است

وی ادامه داد: با وجود محدودیت های کرونایی و عدم بازگشایی مدارس، متاسفانه شاهد ترافیک نسبتاً سنگین در معابر شهری و سردرگمی و سردرگمی شهروندان در اکثر نقاط قزوین به ویژه در ساعات اوج بارندگی و بارندگی هستیم.

چگینی افزود: انتظار می‌رود مدیریت شهری در کوتاه‌مدت با تعامل و همکاری بیشتر با پلیس و حضور پررنگ‌تر پلیس راه در شریان‌ها و تقاطع‌های مهم شهری برای سهولت در تردد و باز شدن تقاطع‌های جاده‌ای همکاری جدی‌تری داشته باشد. “

عضو شورای شهر قزوین گفت: شهرداری در میان مدت باید با تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام حمل ونقل عمومی از جمله کمربندی شرقی، نسیم شمالی، پل امام رضا(ع) و … برای رفع مشکلات ترافیکی شهر تلاش مجدانه ای داشته باشد. تقاطع بی سطح سردار آزادگان. قزوین به.

وی گفت: همچنین در بلندمدت با برنامه ریزی دقیق برای اجرای پروژه های جدید مرتبط با مدیریت هوشمند ترافیک و تکمیل کمربندی شهر و اجرای تقاطع های جدید بدون تراز در نقاط پرتردد مطابق با برنامه های موجود است. و مطالعات کارشناسی و ارزیابی نیازهای انسان، اقدامات اساسی باید انجام شود.»

به ایجاد درآمد پایدار در فصل بودجه توجه کنید

چگینی تاکید کرد: به عنوان رئیس کمیته مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در آستانه فصل بودجه 1401 از مدیریت شهری می خواهم تصور درآمدهای ناپایدار مانند فروش زمین، تراکم و کارمزد را به حداقل برسانند و به درآمدهای پایدار توجه ویژه داشته باشند. به ویژه جذب و حمایت سرمایه گذاران، تسهیل و ایجاد فضای امن برای حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی.

عضو شورای شهر قزوین اضافه کرد: دولت شهر می تواند با ایجاد بانک زمین در شهرداری، راه اندازی خدمات درآمدزا و تجاری، ساخت و توسعه پروژه های تجاری و تفریحی مشرف به محله، کسب درآمد از عوارض شهری، رونق ساخت و ساز با این همکاری اقدام کند. سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و همچنین ورود شهرداری در پروژه‌های مشارکتی با سرمایه‌گذاران به منظور کسب درآمد پایدار، اتخاذ روش‌های تشویقی و ایجاد بستر مناسب برای پرداخت عوارض، برنامه خوبی برای تغییر روند بودجه‌ریزی دارند.

وی گفت: امیدوارم مدیریت شهری توزیع عادلانه بودجه در تمامی مناطق شهر و با نگاه ویژه به مناطق منفصل شهری، جنوب شهر، هادی آباد و سایر مناطق کم برخوردار را در دستور کار قرار دهد. “

چگینی در پایان گفت: از شهردار محترم تقاضا دارم به پروژه های نیمه تمام شهرداری از جمله برج های ستاره پونک، حکم آباد و الهیه به عنوان سرمایه های ارزشمند شهرداری توجه ویژه داشته باشند. سازه ها و جلوگیری از آسیب بیشتر به شهرداری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید