تشکیل ستاد ویژه سرکوب هجمه‌های فرهنگی دشمن/اختصاص ۲۵ هزار میلیارد دلاری دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه اراک در حاشیه سفر یک روزه به استان مرکزی گفت:.

اسماعیلی گفت: برخی از پروژه های نیمه تمام فرهنگی و هنری در نقاط مختلف کشور بیش از 20 سال است که در حال اجرا هستند و ساختار اصلی آنها فرسوده است. به همین دلیل تکمیل این پروژه ها در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد قرار گرفته است.».

وی ادامه داد: توزیع عادلانه منابع در حوزه فرهنگ و هنر و جلوگیری از انحصارگرایی و تمرکزگرایی از دیگر برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم است و همه شهرها و استان های کشور باید از ظرفیت و ظرفیت یکسان برخوردار باشند. منابع فرهنگی و هنری..

وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: توسعه فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی، شهدا، آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری هدف اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه است. از ظرفیت های موجود برای رسیدن به این هدف عالی استفاده خواهد شد.».

اسماعیلی بیان کرد: تهاجمات فرهنگی دشمن مشکلات زیادی را برای کشور به وجود آورده است که مسائل مربوط به خانواده، ازدواج و کاهش زاد و ولد بخشی از این مشکلات است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا ستاد ویژه ای تشکیل دهد. از توانمندی های فرهنگی و هنری استفاده کنید.«گام مهمی در جهت خنثی کردن توطئه های دشمن بردارید.

وی گفت: تقویت شورای فرهنگ عمومی منطقه نیز از برنامه های اصلی این وزارتخانه است و آمادگی دارد از تصویب این شورا در سطح ملی حمایت کند..

اسماعیلی خاطرنشان کرد: استان مرکزی با بیش از هفت هزار شهید و با جایگاه تاریخی و فرهنگی خاص و حضور هنرمندان با انگیزه و اصیل می تواند در تحقق اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشرو باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید