کام تالار 6 هزار نفری انقلاب کرج با 50 میلیارد تن اعتبار شیرین می شود / تکمیل 6 پروژه نیمه تمام با دستاورد سفر دولت به البرز


ساعت: 13:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821528

مجتبی جانعلی گفت: در سفر رئیس جمهور به البرز 103 میلیارد تن وام ورزش و 8 میلیارد تن وام برای تکمیل دو خانه جوان در کرج و فردیس اعطا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: در سفر رئیس جمهور به استان 103 میلیارد تن اعتبار برای ورزش و 8 میلیارد تن اعتبار برای تکمیل دو خانه جوان کرج اعطا شد فردیس. .

جانعلی با بیان اینکه در مجموع 111 میلیارد تن به ورزش و جوانان اختصاص یافته است، افزود: خوشبختانه توانسته ایم اعتبار خوبی برای پروژه های عمرانی داشته باشیم و 50 میلیارد تن برای تکمیل سالن 6 هزار نفری کرج هزینه می شود. انقلاب.”

وی گفت: تنها مجموعه استاندارد استان البرز برای مسابقات کشوری و بین المللی سالن انقلاب کرج است اما یک دهه تمام نشد و بهره برداری از آن به درخواست مردم بود که در نتیجه این اعتبار با توزیع شد. حمایت استاندار و وزارت ورزش

04130a48 dae4 47fd be73 96cf476e8818 خبر خاکستری

مدیرکل ورزش و جوانان البرز ادامه داد: با توجه به پیشرفت 92 درصدی این پروژه به محض ابلاغ مصوبات سفر به دهه فجر به بهره برداری می رسد. البته پیمانکار برای تکمیل پروژه 3 تا 4 ماه قول داده است.»

جانعلی با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام دیگری در قالب وام سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: سال ها پروژه ورزشگاه 1000 نفری ساوجبلاغ رها شده بود اما تصور می شد 15 میلیارد تن وام در حال تکمیل فاز اول آن باشد. .

وی اختصاص 10 میلیارد تن برای تکمیل 10 زمین چمن مصنوعی را عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه البرز کمترین سرانه ورزشی را در کشور دارد و روستاهای پرجمعیت آن فاقد فضای ورزشی هستند، این اقدام موثر خواهد بود.

جانعلی با اشاره به اینکه 18 میلیارد تن برای تکمیل 6 پروژه ورزشی البرز تخصیص داده شده است، افزود: البرز پروژه های ورزشی زیادی دارد اما اگر وام ها له شود کار لطمه می خورد اما خوشبختانه با وام گام مهمی برداشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی پروژه ها از جمله استخر آزادگان تعطیل شده است، افزود: 10 میلیارد تن برای بازسازی اماکن ورزشی در نظر گرفته شده است و با این اعتبار می توان آنها را به چرخه ورزش بازگرداند تا ورزشکاران از ثمرات آن بهره مند شوند. .

مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: وام های مذکور ملی است و تلاش ما بر این است که در مصوبات شورای شهر نسبت به اصلاح وام های استانی اقدام کنیم تا پروژه های نیمه تمام دیگر تکمیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید