تمام توان دولت سیزدهم معطوف به رفع مشکلات مردم است/ پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام در سفر هیئت دولت به استان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد اهل الائمه استاندار مرکزی در جمع ائمه جمعه استان مرکزی در مسجد مقدس اراک گفت: دستگاه های اجرایی مختلف باید به این موضوع رسیدگی کنند.

اهل الائمه گفت: مسئولان باید در دیدار با اعضای کابینه سیزدهم به توصیه های مقام معظم رهبری توجه جدی داشته باشند و آنها را عملیاتی کنند که یکی از آنها ارتباط میدانی با مردم است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت بر تقویت اعتماد عمومی تاکید ویژه داشتند و دولت از هر فرصتی برای تحقق این خواسته معظم له استفاده می کند.

استاندار مرکزی افزود: دولت سیزدهم کشور را از نظر رشد اقتصادی، تورم، بهره وری و معیشت در شرایط نامناسب و وجود بیش از 87 هزار پروژه ناتمام در کشور در اختیار گرفته است که تکمیل آن به بیش از سه سال زمان نیاز دارد. این مشکل را نشان می دهد. ایناهاش.

اهل الامام گفت: متاسفانه امروز در بخش هایی از حاکمیت کشور مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود و باید رویکرد جهادی، انقلابی و مردمی در همه بخش ها حاکم باشد.

وی افزود: مهمترین دلیل مشکلات ناکارآمدی نظام اداری کشور است که بیش از 50 سال محصول حاکمیت در اقتصاد کشور بوده و مهمترین دلیل آن وابستگی به نفت است که مقام معظم رهبری آفت بزرگی می داند و می گوید: «دارند می خوانند و این یک نظام اداری فرسوده را شکل داده است که ما امروز در آن غوطه ور هستیم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه تغییر در تمامی بخش های اداری کشور ضروری است، گفت: تحول باید با یک نظام اداری فرسوده و تغییر اساسی در ساختارها، روش ها، نیروی کار و فرآیندها آغاز شود.

وی یادآور شد: تا زمانی که تحول اساسی در ساختار و نحوه اداری کشور ایجاد نشود نمی توان انتظار تحول در کشور داشت بلکه تنها بخشی از امور اساسی و روزمره مردم قابل مدیریت است.

اهل الامام گفت: کشتی نظام اداری در کشور بیش از 31 مسافر دارد و امور همه استان ها به هم پیوسته است. امروزه این کشتی در حین حرکت نیاز به تعمیرات اساسی دارد و نحوه صحیح فرمان و جهت کشتی در حین حرکت باید تنظیم شود.

وی ادامه داد: برخی مسائل از این 31 استان مانند امنیت، اقتصاد، آب و محیط زیست به هم پیوسته است و نمی توان به صورت جداگانه به آن پرداخت، اما برخی مسائل را می توان به صورت جداگانه بررسی کرد که این مهم است.

استاندار مرکزی گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم و معیشت آنهاست و در استان مرکزی شاهد ناکارآمدی و رکود در ادارات هستیم که باید به سرعت اصلاح شود. استانداری و برخی نهادهای دیگر.

اهل الائمه گفت: تمام تلاش استان مرکزی بر شبکه ای از مدیران موثر، متخصص، انقلابی و جهادگر در استان متمرکز است و آنچه در کشور به ویژه استان مرکزی نیاز داریم، هم افزایی و در مجموع است. همگرایی.» این باید محقق شود.

وی افزود: متاسفانه وضعیت هم افزایی و انسجام در برخی شهرستان های استان مناسب نیست و ائمه جمعه در این زمینه نقش بسزایی دارند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام بخشدار مرکزی از سوی وزارتخانه ها و سازمان های ذیربط در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: این مهم در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت نیز رصد خواهد شد.

اهل الائمه گفت: استان مرکزی به عنوان استان ائمه اطهار انقلاب اسلامی، استان مفاخر و قطب صنعتی و اقتصادی کشور باید هویت خود را تقویت کند و همه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تا هویت را تقویت کنند. این استان

وی ادامه داد: به رحمت الهی و تلاش شبانه روزی دولت، وضعیت و چشم اندازی امیدوارکننده در آینده کشور حاکم خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک بخش مهمی از مطالبات مردم را برآورده کنیم. آینده.”

استاندار مرکزی گفت: به منظور تجمیع و ارتقای کیفی و ارتقای اقدامات محرومیت زدایی، ستاد مدیریت و مدیریت طرح های محرومیت زدایی در استان مرکزی تشکیل و راه اندازی شد و این نیاز مهمی بود چرا که بسیاری از سازمان ها و ادارات دارای یک نیاز هستند. وظیفه و مأموریتی که یا فعالیت های مختلفی انجام می دهند و یا از وحدت لازم برخوردار نیستند و این ستاد به دنبال پرکردن خلأهای موجود در این حوزه است.

محوله الائمه خاطرنشان کرد: مدیریت پروژه های محرومیت زدایی استان مرکزی در مناطق فقیرنشین و حاشیه نشین استان کنترل و متمرکز می شود و در این زمینه نقش آفرینی می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید