خدمات و اقدامات دولت سیزدهم زیرساختی/ میراث پروژه های نیمه تمام و معلق دولت های گذشته است.


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892909

فرماندار نهاوند گفت: دولت فعلی میراثی از پروژه های نیمه تمام و بلاتکلیف دولت های گذشته در نهاوند دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; ضرگام احمدوند فرماندار نهاوند به مناسبت هفته دولت در جمع مردم نهاوند از اقدامات دولت و برنامه های زیرساختی دولت سیزدهم برای تقویت و ارتقای کیفیت زندگی مردم، اقتصاد و معیشت جامعه.


وی گفت: برجام به خوبی پیش می رود و این مذاکرات تا برآورده شدن تمام خواسته های جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت و در ماه های آینده شاهد اقدام خوبی در این زمینه خواهیم بود..


فرماندار نهاوند افزود: در یک سال دولت اگرچه قضاوت زود است اما معتقدیم اتفاقات خوبی در زمینه وام و تسهیلات افتاده و این قابل توجه است..


وی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی است و زمان بر است و انتظار داریم مردم با وجود همه مشکلات موجود و با تلاش مسئولان و همکاری نماینده و تعامل حجت الاسلام مغیتی و ما در کنار ما باشند. بنده شما در استانداری این اقدامات را متوجه خواهیم شد و برای کمک به زندگی مردم آن را لمس خواهیم کرد..


احمدوند گفت: حدود 3 من یک ماه است که به عنوان نماینده دولت انقلابی و خدمتگزار مردم در شهرستان نهاوند مشغول به کار هستم و این دولت پروژه های نیمه کاره و بلاتکلیف دولت های گذشته را به ارث برده و تعدادی هم تخریب شده است..


فرماندار نهاوند بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری برای پروژه های فوق 50 نرخ اعطای وام خوب بود و برخی پروژه ها فعال هستند، بنابراین تلاش می کنیم به سرنوشت پروژه های تعطیل و مرده دچار نشویم، به ویژه در حوزه آموزش و پرورش که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید تکمیل می شود..


احمدوند تصریح کرد: میز خدمت را به ادارات منتقل کردیم، به اتفاق معاونین و روسای ادارات با مردم دیدار کردیم و در همین جلسات بسیاری از مشکلات برطرف شد..


بالاخره گفت: این هفته 61 پروژه با اعتبار 659 میلیاردها تومان افتتاح شده و می شود و برخی از این طرح ها با حضور استاندار افتتاح می شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید