شفافیت و صداقت دولت سیزدهم محور اعتماد مردم است/ کاهش اعتماد عمومی میراث دولت های قبلی دولت اصلی


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839334

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان زنجان:

نایب رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان استان زنجان با بیان اینکه دولت سیزدهم به دنبال شفافیت و صداقت است که حامی اعتماد عمومی است، گفت: دولت باید فکر کند تا زمانی که اعتماد عمومی را بالا نبرد، بسیاری از برنامه هایش نمی تواند کارآمد باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصاهر یوسف امیری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به مقاله و تحقیقی در زمینه معرفی ارزش های خدمات عمومی در سازمان ها گفت: 25 ارزش خدمات عمومی برای افراد در سازمان ها در این پژوهش گنجانده شده است و به بررسی وضعیت فعلی ارزش های خدمات عمومی در سازمان ها می پردازد. کشور.

وی خاطرنشان کرد: حزب گرایی و نسبیت، ترجیح منافع شخصی و رفاه و وفاداری سیاسی به ترتیب ارزش های اول و سوم هستند که بر اساس این مطالعه در ذهن افراد وجود دارد که در سازمان ها اتفاق افتاده است.

یوسف امیری با بیان اینکه از مردم پرسیده شد که ارزش های خدمات عمومی در سازمان های ما که برای شام مطلوب است، به نظر شما چیست، افزود: بر اساس این پژوهش شایستگی، مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری به ترتیب از ارزش های اول تا سوم هستند. و طبق نظر افراد در دستگاه های دولتی ما باید در تمامی فرآیندها و ساختارهای منابع انسانی ایجاد و در اولویت قرار گیرد.

نایب رئیس انجمن حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با بیان اینکه وضعیت کنونی چندان مطلوب نیست، گفت: انتظار می رود دولت این ارزش ها را به سازمان ها القا کند.

وی گفت: متأسفانه دیدگاهی که مردم از دولت گرفته اند این است که افرادی که در ستاد انتخابات فعالیت کرده اند وارد نظام می شوند و بقیه بیرون می مانند.

یوسف امیری با بیان اینکه تا امروز اعتماد مردم به دولت هر روز کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: این نتیجه سال های گذشته و دولت هایی است که از دولت سیزدهم به ارث رسیده است.

وی مجلس یازدهم و دولت سیزدهم را به دنبال شفافیت و صداقت دانست که حامی اعتماد عمومی است و افزود: موثر اجرا کنید.

یوسفی امیری افزود: این مهم در اجرای طرح اصلاح نحوه پرداخت یارانه ها در جهت توجیه یارانه ها نیز حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید