جمعه های بدون تعطیلی بازگشت امید و اعتماد عمومی است/ نگاه های عجولانه در صدمین روز از سرنگونی دولت سیزدهم

ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783959

نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمعه های بدون تعطیلی بازگشت امید و اعتماد عمومی است، گفت: دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم انجام داده است تا مردم برای سلامت جامعه و سلامت جامعه اقدام نکنند. واکسیناسیون عمومی ما شاهد نتایج خوبی در سراسر کشور با کاهش مرگ و میر ناشی از تاج هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اجرای تدریجی دولت سیزدهم در انجام وظایف محوله گفت: رئیسی در تلاش است به تدریج به وعده هایی که به مردم داده عمل کند. در اجرا مشکل داشتند.

نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس دولت سیزدهم با کسری بودجه تحویل داده شد، افزود: این موضوع مشکلاتی را برای دولت ایجاد کرده است، هرچند آرام آرام موانع برطرف می شود. “

وی با تاکید بر اینکه جمعه های بدون تعطیلی بازگشت امید و اعتماد عمومی است، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم انجام داده تا مردم متضرر نشوند، بنابراین تمرکز دولت در ابتدا بر سلامت عمومی و واکسیناسیون عمومی بود. با کاهش مرگ و میر ناشی از تاج و تخت شاهد نتایج خوبی در کشور هستیم.

نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت جوانان توانمند در گام دوم انقلاب یکی از تعهدات اصلی دولت بود، ادامه داد: حل مشکلات کشور.

مونتاژ کنندگان؛ وی محبوبیت را یکی از مناسب‌ترین جنبه‌های عملکرد دولت عنوان کرد و گفت: مردم دائماً می‌بینند که آقای رئیسی و تیمش دائماً در بین مردم هستند و سفرهای دولت در استان‌ها در مناطق فقیرنشین اولویت است، بنابراین مشکلات مردم می‌تواند باشد. ارزیابی و به سرعت حل شد.» در مورد بحران بنزین کشور شخصاً به میدان آمد تا به این وضعیت پایان دهد.

وی با تاکید بر اینکه عدالت و مبارزه با فساد یکی از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است، گفت: رئیس دولت سیزدهم همواره عدالت را راهبرد اصلی در کار خود قرار داده است. امیدواریم مدیران و مدیران کل این موضوع را جدی بگیرند.» و شهرستان به موضوع مهم انصاف در کار خود توجه کنند.

نماینده مردم گرگان و آک کالا در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که بتوانیم در عرصه عدالت گام های موثری برداریم، رضایت مردم افزایش می یابد و سرمایه اجتماعی ما افزایش می یابد.

منتظری با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی مردم مسائل اقتصادی و معیشتی است، گفت: اگرچه این بخش کمی پیچیده است، اما شواهد نشان می دهد که دولت کار خود را با مجلس آغاز کرده است. انتظار داریم رئیس جمهور با وزرا و مجلس با جدیت بیشتری به توافق برسد.«این را در دستور کار خود قرار دهید تا شاهد ثبات بازار باشید.

وی با اشاره به اینکه نرخ ارز باید هر چه زودتر از این وضعیت خارج شود، افزود: همه دغدغه مردم این است که قیمت ها ثابت شود و کاهش یابد. متاسفانه برخی سودجویان و فرصت طلبان بر اساس منافع شخصی به منافع ملی نگاه نمی کنند. «آنها خودشان نوساناتی در بازار ایجاد می کنند، برخی از آنها مردم را از انباشت، جست و جوی رانت، میانجی گری و میانجی گری ناراحت می کنند.

نماینده مردم گرگان و آکالا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری همه جانبه راه برون رفت از مشکلات است، افزود: مجلس و دولت در تلاش هستند تا هر چه سریعتر کشور را از این وضعیت نگران کننده خارج کنند. .

منتظری با تاکید بر اینکه نخبگان و کارشناسان باید کمی از شتاب زدگی بپرهیزند، گفت: باید اذعان داشت که دولت سیزدهم مدت کوتاهی است که کار خود را آغاز کرده در حالی که هنوز اکثر مدیران کل استان ها منصوب نشده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید به دولت فرصت داده شود، تاکید کرد: مجلس در کنار دولت است، کارشناسان نیز باید راهکارهای موثر خود را ارائه دهند. دیدید که رئیس جمهور با نخبگان حوزه اقتصاد جلسه ای برگزار کرد. من معتقدم باید به آینده امیدوار باشیم.

منتظری گفت: به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم شاهد توسعه بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید