رسانه ها با نگاه کارشناسی به مشکلات به دولت برای حل مشکلات کمک کنند/ به انتصابات عجولانه و احساسی عمل نمی کنیم

ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796304

مولی الامام با اشاره به اینکه انتصابات پیچیده، چند وجهی و چند لایه است، گفت: در انتصابات عجولانه و احساسی بر اساس فشار سیاسی عمل نخواهیم کرد. در واقع، تمیز بودن دست ها یک اصل مهم در نظر گرفته خواهد شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; «محصول الائمه» استاندار مرکزی چهارشنبه شب در نشست با مدیران رسانه های استان گفت: رسانه ها باید نگاه کارشناسی به مشکلات داشته باشند نه احساسات، تا دولت را در حل مشکلات یاری کنند.

وی افزود: در دولت سیزدهم مسئولان در مقابل انتقاد مقاومت نخواهند کرد البته رسانه ها نیز باید منصف و اخلاق مدار باشند.

مولث الائمه گفت: با وجود مشکلات ظرفیتی که در حوزه های مختلف کشور و استان وجود دارد بسیار بیشتر از مشکلات است و با برنامه ریزی مناسب می توان از آن به درستی استفاده کرد.

وی پروژه های نیمه تمام را یکی از مشکلات اساسی برشمرد و افزود: 90 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای اجرای آنها بودجه 20 ساله کشور نیاز به اعتبار دارد.

اهل الائمه گفت: پروژه های نیمه تمام زیادی در استان مرکزی وجود دارد که برخی از این پروژه ها مدت زیادی است که در حال انجام است که بر اساس نیاز و پیشرفت فیزیکی در تلاش هستیم پروژه ها را تکمیل کنیم.

استاندار با اشاره به انتصابات جدید استان گفت: انتصابات پیچیده، چندوجهی و چند جانبه است و در انتصابات عجولانه و احساسی بر اساس فشار سیاسی عمل نخواهیم کرد و در واقع پاک دستان یک اصل مهم تلقی خواهد شد.

اهل الامام گفت: وضعیت نظام اداری خوب نیست و راکد است. شرایط به گونه ای است که نبود مدیر، خللی در انجام کار ایجاد نمی کند.»

وی ادامه داد: به زودی موجی از مدیران انقلابی به روستاها فراخوانده می شود، البته تا جایی که امکان دارد از ورود مدیران نالایق و ناکارآمد جلوگیری خواهیم کرد.

مولی الامام با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی رو به بهبود است، گفت: امسال تمرکز دولت بر کنترل بیماری عروق کرونر قلب بود که خوشبختانه نتایج خوبی به دست آورده است و تداوم رشد اقتصادی در کانون توجه دولت خواهد بود.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: به دنبال تشکیل گفتمانی تحت عنوان نظام برنامه ریزی مشکل محور هستیم تا با شناختی که از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب و امکانات داریم بتوانیم در برنامه ریزی موفق باشیم. توسعه و پیشرفت».

دیدگاهتان را بنویسید