نگاه مردم به عنوان ناظر کار دولت باید به فرهنگ تبدیل شود/نیاز به ایجاد گروه های جهادی برای کمک به دولت در حل مشکلات


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883526

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم(عج):

دومین روز از نذر منطقه ای قیام به میزبانی همرزمان جبهه فرهنگی اجتماعی همدان با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و استاندار همدان و نیروهای این جبهه در استان ها برگزار شد. همدان، کردستان، ایلام و قزوین.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; سردار جعفری فرمانده ستاد فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) در این تعهد با اشاره به الزام جبهه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان و ایجاد حلقه های میانی از افراد فعال در این جبهه به عنوان انصارالله و … یاد کرد. بیان کرد: این وعده منطبق بر شناخت صحنه های انقلاب است و اینکه مومنان واقعی چه وظیفه ای دارند؟


وی خطاب به بازیگران جبهه اجتماعی و فرهنگی گفت 4 ولایت فرمودند: قدر خود را بدانید که این وظیفه جدید و خطیر در گام دوم انقلاب بر دوش شماست و شما یاور و پشتیبان دین خدا هستید..


فرمانده ستاد فرهنگی و اجتماعی بقیة الله العظام تصریح کرد: این نتیجه انقلاب اسلامی است. 1400 سال تلاش و نیاز مجاهد برای ورود به حلقه های میانی و ایفای نقش اساسی در رسیدن به گام دوم انقلاب..


وی به تفاوت گام اول و دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گام اول عمدتاً مقابله با تهدیدات منفی دشمنان و مصون ماندن از هجمه ها و گام برای فعالیت های مثبت در جنگ نرم بود. ایجاد نهادهایی برای تحقق جامعه اسلامی است..


جعفری به اهمیت گام دوم انقلاب در بیانات رهبری اشاره کرد و افزود: حرکت گام دوم انقلاب شبیه حرکت مردم قبل از انقلاب است..


وی مرحله سوم انقلاب را از دیدگاه رهبری اسلامی نظام خواند و گفت: 43 یک سال از انقلاب می گذرد و ما هنوز در گام دوم هستیم.


فرمانده ستاد فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اسلامی شدن دولت و نهادها، گفت: با مشکلی مواجه هستیم که حضور مردم در ایفای نقش موثر است. حضور -مقابله با تهدیدات و مقابله با دشمنان دشوار است.


او پیروزی انقلاب است، پیروزی در 8 وی سال جنگ، سازندگی جهاد، نهضت سوادآموزی، بحران های طبیعی، کرونایی و اجتماعی را نمونه هایی از نقش تعیین کننده مردم در انقلاب می داند..


جعفری آتش صلاحدید مردم را وجه تمایز حضور نیروهای نرم نظامی با گام دوم انقلاب با قدم اول دانست و گفت: البته مردم هنوز احساس نمی کنند که می توانند در بسیاری از مسائل مشارکت داشته باشند و این لازم است از ظرفیت دولت برای حل مشکلات جامعه با کمک مردم استفاده شود..


وی با تاکید بر مطالبات مردم گفت: موضوع نگاه مردم به عملکرد دولت باید به فرهنگ تبدیل شود..


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة الله العظام با تأکید بر اینکه حرکتی عمومی برای اهداف انقلاب نیاز است که البته طبق دستور رهبری این حرکت کند است، افزود: مشکلی که حلقه‌های میانی باید حل کنند رفع نواقص و کاستی‌ها است، اما باید نظم و انضباط پیدا کنند، شتاب بگیرند و به سمت این چشم‌انداز پیشرفت کنند..


جعفری افزایش ایجاد گروه های جهادی را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمیت برشمرد و افزود: گروه های جهادی باید انگیزه تبیین و گفتمان سازی را در جامعه ایجاد کنند..


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم در پایان سخنان خود به سوالات نیروهای این جبهه در استان های مختلف پاسخ داد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید