خدمت به مردم و ترویج فرهنگ جهادی و انقلابی مهمترین هدف گروه های جهادی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مجوری فرمانده سپاه اراک در رزمایش امدادرسانی مؤمنانه سپاه اراک و توزیع هزار بسته معیشتی گفت: علاوه بر انجام ماموریت های خود در خدمت به مردم، ترویج فرهنگ جهادی را نیز بر عهده دارند.

وی افزود: جهادگران با حضور در کنار مردم و در سخت ترین شرایط، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند و امروز همچون الگوهای کامل می درخشند و حرکت های جهادی بر اساس توانمندی های مردم و در نتیجه نقش مردم در گام دوم ساختن ایران قوی.» «در همه ابعاد بسیار مهم است و باید هر روز تقویت شود.

مجوری بیان کرد: احیای روستاها و ایجاد امید در بین مردم دستیابی به حضور جهادگران در مناطق است و با حضور آنان علاوه بر درس اخلاق، معنویت و حاکمیت در گفتمان سازی و ارائه خدمات نقش آفرینی می کنند. “

وی ادامه داد: بیش از 360 گروه جهادی در سطح شهر اراک در عرصه های مختلف تشکیل شده است. در سال 1400 روزانه بیش از 65 هزار نفر توسط جهادگران بسیجی تامین می شد و امسال نیز راه خدمت به مردم با قدرت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان اراک با اشاره به اینکه نهضت یاری مومنان یکی از مهمترین اقدامات گروه های جهادی است، گفت: بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: به صورت محله محور به دست جامعه هدف می رسد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 200 هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توزیع شده است و حرکت خداپسندانه امدادهای مؤمنانه با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید