100 روز سرنگونی دولت روحانی در دولت سیزدهم / پایان بحران تاج و تخت و برچیده شدن صحنه های تحقیرآمیز در راس عملکرد دولت اصلی قرار دارد.

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785124

تقویت سرمایه اجتماعی از طریق حضور در بین مردم و راه اندازی سفرهای استانی و همچنین پایان دادن به بحران تاج و تخت با انقلاب واکسیناسیون در اوج ارائه 100 روزه اصلی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، 100 روز از ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی می گذرد و در این مدت می توان از برخی اقدامات برای بررسی نقاط قوت و ضعف دولت سیزدهم استفاده کرد.

تسریع واکسیناسیون و پایان دادن به بحران مرگ 700 نفر از تاج

در دوران ریاست جمهوری یکی از معروف ترین اقدامات این دولت، عرضه گسترده واکسن و واکسن در محله بود که حتی مورد تمجید منتقدان و سلبریتی ها قرار گرفت.

به گفته رئیس کمیته راهبری تحقیقات واکسن وزارت بهداشت: دو دوز واکسن کرونا به 50 درصد کل جمعیت تزریق شده است و عوارض 4 واکسن تزریقی در ایران در 7 دانشگاه علوم پزشکی بررسی شده است. . واکسن تاج دیده نشده است.

دولت تجربه قابل قبولی در کنترل تاج دارد

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت و گو با خبرنگار ما سبلان گفت: سلامت مردم و ریشه کن شدن تاج و تخت در کشور یکی از شعارهای دولت فعلی بود اما در دولت روحانی سلامت مردم گروگان مسائلی از این قبیل بود. به عنوان FATF بعداً با این مسائل ارتباطی نداشتند.»

2982d468 5cfa 4b18 91fe 79ff2277df59 خبر خاکستری

وی افزود: خوشبختانه از بدو تاسیس دولت سیزدهم تاکنون وزرا اقدامات بسیار خوبی از جمله واردات و تامین واکسن تاج را انجام داده اند که بسیاری از هموطنان ما با این واکسن واکسینه شده اند و امروز شاهد هستیم که مرگ و میر در این کشور افزایش یافته است. کاهش یافته.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با ارزیابی زحمات مدافعان سلامت در خدمت به مردم گفت: مدافعان سلامت شبانه روزی جان خود را فدای سلامت مردم کرده اند.

عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین دولتی است که برای همکاری های چندجانبه در زمینه همکاری های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد شده است. این سازمان در سال 1996 توسط رهبران چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان و تاجیکستان برای ایجاد تعادل بین نفوذ آمریکا و ناتو در منطقه تأسیس شد.

در دولت روحانی شرط عضویت در این سازمان را پایان تحریم ها و پیوستن به FATF می دانستند در حالی که این پیش شرط در دوره ریاست جمهوری اصلا مطرح نشد و ایران به عضویت سازمان همکاری شانگهای درآمد.

سید عزت الله ضرغامی در گفت و گو با خبرنگار ما در پاسخ به سوالی مبنی بر مزایای عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: خوشبختانه با جفای دولت سیزدهم کشورمان به عضویت سازمان همکاری شانگهای درآمد. سال ها بعد توافق شد: «ما با وزیر گردشگری تاجیکستان صحبت کردیم و بسته مناسبی را در نظر گرفتیم.

41a32fab deba 4fe2 aab3 ecf4673969b1 خبر خاکستری

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: برنامه‌ریزی‌هایی با سایر کشورهای عضو این سازمان در خصوص دسترسی به کشورمان انجام شده است و قطعا این توافق و روابطی که ایران تحت این نام خواهد داشت می‌تواند در رونق گردشگری ما موثر باشد. “

به گفته کارشناسان اقتصادی، عضویت در این سازمان می تواند آینده ای روشن و موتور محرکه ای برای شکوفایی وضعیت اقتصادی ایران متصور باشد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: معاهده شانگهای اولین سد در برابر هژمونی یک جهان کذایی بود که سه اثر جهانی دارد و یکی از آنها پایان دادن به روابط یکجانبه است.

598663d8 da8a 4b04 8684 c703c3f3a90d خبر خاکستری

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: با ورود ایران به معاهده همکاری شانگهای، این سازمان به کریدور انرژی خلیج فارس متصل می شود و با فرض پیوستن عراق و سوریه به این توافقنامه، دسترسی به این سازمان خواهد داشت. دریای مدیترانه اروپا و آفریقا: «قدرت می تواند بر قیمت نفت تأثیر بگذارد و اوپک را در رتبه دوم قرار دهد.

وی افزود: با وجود اینکه دو کشور عضو سازمان همکاری شانگهای روسیه و چین جزو قدرت های جهانی هستند، اما تاکنون تقابل مستقیم با آمریکا نداشته است، اما می توان آینده درخشانی را در عرصه میدانی متصور شد. ورود کشورهای دیگر. این سازمان.»

تقویت سرمایه اجتماعی با حذف صف های تحقیرآمیز و آغاز سفرهای روستایی

در دولت روحانی یکی از صحنه هایی که مدام در کشور رخ می داد کمبود اشیاء اولیه و تشکیل صف های طولانی بود که گاه به تنش و درگیری ختم می شد و خاطرات ناخوشایندی را برای مردم ایران تداعی می کرد.

در 100 روزی که از تشکیل دولت اصلی می گذرد، چهره زشتی در جامعه در این زمینه وجود نداشته است و دولت برای تامین کالا تلاش می کند.

حجت الاسلام محمود عسگری در گفت و گو با خبرنگار ما سبلان اظهار داشت: ارتباط با مردم از فرمایشات امیرمومنین است که رئیس جمهور سیزدهم این موضوع را به گفتمان تبدیل کرده که از اصول اساسی حکومت اسلامی است.

وی افزود: در برخی صفحات مجازی می بینم که عده ای از سفرهای استانی انتقاد می کنند اما برخی نگرانند که این وعده ها محقق نشود.

استاد دانشگاه اردبیل گفت: اکثر استانداران و استانداران سابق همچنان در بدنه دولت باقی مانده اند که دولت سیزدهم باید مردمان شایسته را جایگزین حکمرانی مناسب کند و روح های جدیدی به میدان بیایند.

وی افزود: این برای انقلاب اسلامی بسیار بد است که مردم در صف مرغ و تخم مرغ بایستند و تیم اصلی اقتصادی باید ضمن رفع این مشکلات سعی در کنترل و کاهش قیمت ها داشته باشد.

انتهای پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید