اصلاح روابط دولت و مردم یکی از وظایف دولت سیزدهم است/بازگرداندن اعتماد عمومی باید رویکرد همه حاکمان باشد.


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892681

زاهدی وفا گفت: یکی از وظایف و رویکردهای اصلی در دولت سیزدهم اصلاح رابطه مردم و دولت است که در دولت های گذشته مورد غفلت قرار گرفت و آسیب هایی به این سرمایه اجتماعی وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ همزمان با سومین روز از هفته دولت، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به استان مرکزی با حضور روسای دستگاه های تابعه این وزارتخانه. در استان تصریح کرد: یکی از وظایف و رویکردهای اصلی در دولت سیزدهم بهبود ارتباط مردم با دولت است، این دولتی است که در دولت های گذشته مورد غفلت قرار گرفت و باعث شد این سرمایه اجتماعی آسیب ببیند.

وی افزود: شخص رئیس جمهور و اکثر اعضای هیئت دولت در سال گذشته 31 سفر استانی داشتند و سعی کردند فاصله ایجاد شده بین مردم و مسئولان را به حداقل برسانند تا مردم اطمینان نسبی پیدا کنند که بدون واسطه می توانند اظهار نظر کنند. انتقال رئیس دولت

زاهدی وفا خاطرنشان کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اولین جلسه هیات دولت سیزدهم این بود که باید یک تجدید ساختار عقلانی و انقلابی در دولت صورت گیرد و کل بدنه دولت رویکردی برای بازگرداندن این اعتماد عمومی داشته باشند.

وی با تاکید بر موضوع تکریم ارباب رجوع در دفاتر، افزود: متاسفانه در برخی از موسسات زمانی که افراد درخواست می دهند، رضایت مورد نیاز خود را اعم از داده شده یا نگرفته دریافت نمی کنند، بنابراین اگر رضایت حاصل شود، به کل برمی گردد. دولت، اما از سوی دیگر نارضایتی به کل دولت سرایت کرد.

سرپرست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: همه مدیران باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و اصلاح رابطه مردم و دولت حتی در کوچکترین برخوردها باید در دولت سیزدهم اجرایی و عملیاتی شود.

زاهدی وفا با تاکید بر لزوم توجه به دستورات مقام معظم رهبری در اولین دیدار با اعضای دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: این دولت مسئولیت بزرگی بر عهده دارد و باید تحول و تحولی را در سیاست، نظام اداری و اقتصاد کشور ایجاد کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید