اعتماد و اعتماد باید به مردم بازگردانده شود/دولت باید اصل 44 را با دقت و احتیاط اعمال کند.


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840960

حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد گفت: اجرای سیاست اصل 44 باید به درستی و با دقت اعمال شود و از تجربیات کشورهای موفق استفاده شود تا آسیبی به اقتصاد کشور وارد نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان روز جمعه در دیدار با معاون اقتصادی رئیس جمهور و ائمه جمعه خوزستان در اهواز گفت: باید به درستی انجام شود.

وی افزود: اجرای سیاست اصل 44 باید به درستی و با دقت اعمال شود و از تجربیات کشورهای موفق در این طرح استفاده شود تا آسیبی به اقتصاد کشور وارد نشود.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خوزستان گفت: به عنوان مثال کارخانه صابون سازی هرمشهر با واگذاری به بخش خصوصی تخریب شد، بنابراین دولت باید نظارت بیشتری بر اجرای این اصل داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مردم از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی نیستند و جو روانی شدیدی علیه مسئولان وجود دارد.

وی با بیان اینکه سرکوب سارقان باید وحشیانه باشد تا از این اشتباه جلوگیری شود، تاکید کرد: به عنوان مثال 5 هزار تن برنج و غیر برنج در شوشتر انباشته شده است که بازاریان باید جلوی آن را بگیرند.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: باید اعتبار و اعتماد به مردم بازگردانده شود، سرمایه ما اعتماد مردم است، در بازار کالاهای اساسی به ویژه نفت کمیاب است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با بیان اینکه مدیریت آب در کشور بسیار مهم است، گفت: باید مدیریت بیشتری در توزیع آب در کشور انجام شود و در این شرایط به راحتی نمی توان مردم را متقاعد کرد که برنج نکارند.

وی افزود: در برخی مناطق استان خوزستان کشاورزی با کم آب انجام می شود و در مناطقی که به آب دریا دسترسی دارند صنایع مجبور به استفاده از آب دریا هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز دوشنبه برای زیارت بندر امام خمینی (ره) و شرکت در چند نشست ویژه اقتصادی به خوزستان سفر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید