انعکاس خدمات دولت باید در جهت بازگرداندن اعتماد عمومی و ایجاد امید باشد


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882610

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

نظری بیان کرد: رویکرد اطلاع رسانی و پوشش خدمات دولت باید اعتماد عمومی را بازگرداند و امید ایجاد کند و با توجه به اینکه شورای اطلاع رسانی زاییده فکر رسانه ها و پل ارتباطی مردم و مسئولان است و ارتباط مردم و مسئولان مهمترین رسالت است. شورای اطلاع رسانی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری مرکزی گفت: دهه امام و ولایت فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج فرهنگ حاکمیتی استان است. و اندیشه های ائمه اطهار انقلاب اسلامی در سال های اخیر 43 سال همواره مفتوح و مؤثر بوده است و در گام دوم انقلاب قطعاً بیانات مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات خواهد بود.

نظری تصریح کرد: دولت سیزدهم رویکرد با مردم بودن را به برای مردم بودن تغییر داده است و امنیت، پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد در گرو ایفای نقش و حضور موثر مردم است که دغدغه جدی مردم است. دولت سیزدهم

وی ادامه داد: مردم متولیان و متولیان اصلی کالاهای انقلاب هستند و باید نسبت به سایر اقدامات، خدمات و زحمات مسئولان آگاهی داشته باشند و با تبیین و تبیین زحمات، این امر موجب افزایش امید و اعتماد عمومی به مردم می شود. نظام اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: رویکرد اطلاع رسانی و پوشش خدمات دولت باید برگرداندن اعتماد عمومی و ایجاد امید باشد و با توجه به اینکه شورای اطلاع رسانی مغز رسانه ها و پل ارتباطی مردم و مردم است. کارکنان و تعامل بین مردم و کارکنان مهمترین رسالت شورا اطلاع رسانی است.

نظری با اشاره به اینکه سفر هیات دولت به استان مرکزی رویکرد امیدوارکننده ای دارد و رسانه ها باید این موضوع را در دستور کار قرار دهند، تصریح کرد: تجربه سایر استان ها در سفر هیات دولت باید مورد توجه قرار گیرد. نهادها و رسانه های استانی و از آنجایی که این استان دارای ظرفیت بین المللی است، باید از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده شود و رسانه ها نیز از تمام توان خود در این راستا استفاده کنند.

وی ادامه داد: بازدید از ظرفیت استان و دیدار با اقشار مختلف مردم مهمترین هدف دولت تدبیر و امید در سفر به استان مرکزی است و با توجه به اینکه اتاق های فکری که اخیرا در استان ایجاد شده است، فرصت ها و ظرفیت به خوبی شناسایی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: از نگاه هیئت دولت برای استان مرکزی، انسجام و هم افزایی کلی رسانه ها نیاز مهمی است که باید از سوی مدیران رسانه مورد توجه قرار گیرد و از این رو هم افزایی و مشارکت همه جانبه این مهم است. وظیفه و رسالت مهمی در حوزه اطلاع رسانی و رسانه است.

نظری خاطرنشان کرد: برنامه های سفر رئیس جمهور عمدتاً در مرکز استان انجام می شود و احتمال حضور رئیس جمهور در یکی دو شهر وجود دارد.

وی گفت: سفر وزرا به شهرستان ها کاملا هدفمند است و وزرای تخصصی در شهرستان هایی که ظرفیت ویژه دارند حضور خواهند داشت و البته وزرا محدود به آن ظرفیت ها نمی شوند و به عنوان نمایندگانی در شهرستان ها حضور خواهند داشت. دولت. .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: اولویت های بخشداری ها به صورت تخصصی مورد توجه فرمانداران قرار گرفته و بر اساس این نیازسنجی ها حضور وزرا در بخشداری ها انجام می شود.

وی افزود: شورای اطلاع رسانی در حوزه فعالیت های خبری و رسانه ای اهمیت ویژه ای دارد و دولت در استان مرکزی در نظر دارد از این شورا به عنوان بازوی اجرایی و عملیاتی خود استفاده کند.

نظری تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از تمام توان خود برای حمله به اعتقادات جوانان و سیاه نمایی در فضای مجازی استفاده می کنند و امروز باید به رسانه ها و فضای مجازی توجه ویژه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: جهاد تبیین کننده و امید آفرین دو رکن مهم در اطلاع رسانی است و همه باید به آن توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز استان سیزدهم دولت است و هرکس به این سیاست پایبند باشد قطعا دولت از توانمندی ها و پیشنهادات انتقادی آن استفاده خواهد کرد و امروز پرچمدار مکتب ناب محمدی اسلام و آرمان های امام است. (ره) در دستان مقام معظم رهبری مبارک است و همه باید پشت سر ایشان به سوی آرمان های انقلاب اسلامی با قدرت حرکت کنیم.

سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان مرکزی در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری مرکزی گفت: سیاست اصلی رسانه ای در استان مرکزی امید آفرینی و تبیین دستاوردهای دولت و رسانه استان است. با توجه ویژه به فرصت ها و ظرفیت های استان، شکوفایی کل استان را در بخش های مختلف تضمین کنند.

دلشادی تصریح کرد: تمرکز بر اولویت های استان توسط رسانه ها یک نیاز مهم است و رسانه ها باید با تشریح و تبیین اولویت های واقعی استان در کنار مسئولان برای آبادانی استان قدم بردارند.

وی ادامه داد: نگاه دولت سیزدهم به رسانه ها نگاهی عملیاتی و اجرایی است و رسانه ها باید آموزش خود را نشان دهند و ضمن توجه به اخلاق به سیاست های حرفه ای و مطالبه گرانه توجه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: فعالیت همه رسانه های استان مرکزی از قبل از سفر هیئت دولت تا پایان آن و با رسانه هایی که از حد حرفه ای عبور می کنند به دقت بررسی و رصد می شود. خطوط قرمز قطعاً با کمک ابزارهای قانونی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد و در حال بررسی است انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم فرصت بی نظیر سفر هیئت دولت به استان مرکزی برای رشد و شکوفایی استان با عبور از خطوط قرمز برخی فرصت طلبان به تهدید تبدیل شود و رسانه ها سفر را برگردانند. هیئت دولت به استان با استفاده از ظرفیت و مشارکت همه جانبه فرصتی برای تبدیل شدن بسیار خوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید