صداقت دولت سیزدهم با مردم/ لزوم ارائه طرحی جدید در حوزه اطلاع رسانی اقدامات دولت


ساعت: 12:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891169

آیت الله عبادی گفت: باید طرح جدیدی را در حوزه اطلاع رسانی اقدامات دولت ارائه کنید تا ضمن موجه بودن از نظر اطلاع رسانی، در تبیین حقایق و جعل نیز نقش موثری داشته باشد. در غیر این صورت تمام اعمال دولت با تحریف از بین می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با عضو شورای اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: دولت علیرغم مشکلاتی که از گذشته به ارث رسیده، در هفته دولت و با ایجاد روش های تبلیغاتی نوین و صادقانه اقداماتی را برای تکمیل انجام داده است. ، آثار نمایش تلاش.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شما در این هدف بزرگ اما نامرئی کار خوبی انجام داده اید، افزود: نامرئی زیرا جامعه ایران یا انقلابیونی که این حرکت را ایجاد کرده اند به دنبال منافع شخصی خود نیستند و بر اساس فطرت انسانیت و انسانیت هستند. علمای دین به دنبال حکومتی عادل بودند، هستند و خواهند بود.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: مردم انقلابی با این تصور که مردم و حاکمیت از یکدیگر جدا نیستند، همه با توجه به توانایی و استعداد خود در خدمت نظام هستند.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی ما حکومت و مردم یکی هستند، افزود: یکی از جاهای غیبی اینجاست که دشمنان ما با نفوذ در برخی دولت های لو رفته چه فهمیده باشند و چه هوشمندانه بین دولت و مردم فاصله ایجاد کنند. آنها این کار را کردند و در بسیاری از جاها باعث نارضایتی شدند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها انقلاب رنگی رخ داد و در ایران نیز رنگ سبز و بنفش را آوردند، افزود: این موضوع علناً دولت را از مردم جدا می کند و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بارها در این باره هشدار دادند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه مشکلات از ضروریات زندگی این دنیاست و باعث نارضایتی نمی شود، گفت: وقتی اخلاص، امید و شجاعت وجود داشته باشد می توان مشکلات را تحمل کرد، اما وقتی روش های خاصی مانند احزاب، گروه ها و منافع وجود داشته باشد. ، نارضایتی با کنش و واکنش همراه است و جدایی ایجاد می کند.

وی گفت: سیاست ها را تغییر ندهید و یکپارچه عمل کنید تا هر دولتی که می آید مکمل زیرساخت هایی باشد که دولت قبل ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پس از تجربه بیش از 40 سال آزمون و خطا در ایام تلاوت آیات مستأصل در داخل و خارج کشور، بیانیه گام دوم را تدوین کردند. انقلاب که الهام بخش بود.

آیت الله عبادی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، دولت مردمی و انقلابی به مسیر اصلی خود بازگشته است و شاید همه با این دولت هماهنگ نباشند، اما اصل آن انقلابی و مردمی بودن است.

وی تصریح کرد: مسئولان در این دولت راحت نیستند اما صادق هستند که باید از این موضوع حمایت کرد تا همه اختلافاتی که در گذشته بین ملت و دولت رخ داده برطرف شود بنابراین باید همه در منافع کنار هم باشیم. و شادی یا رنج، غم و اندوه.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به انقضای یک سال دولت سیزدهم گفت: این دولت نشان داده که تعادل خود را برای حل مشکلات مردم صرف می کند و با مردم صادق است.

آیت الله عبادی تصریح کرد: ما به جایگاه اصلی انقلاب بازگشته ایم که فرقی بین دولت و ملت نیست. استفاده از افراد هدفمند و فداکار برای تصدی امور و حل هر چه بیشتر مشکلات مردم.

به گفته وی؛ بعضی از مشکلات حل نمی شود، اما وقتی صداقت وجود داشته باشد، مردم تحمل می کنند. همانطور که هر انسانی می تواند در زندگی شخصی خود با مشکلات و مشکلاتی روبرو شود که تحمل می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن از رسوایی خود می ترسد و دیوانه وار از همه جهت حمله می کند، برای خنثی سازی هجمه دشمن به افکار مردم باید از ظرفیت رسانه ها به صورت تخصصی و تحلیلی استفاده کرد، تاکید کرد: ) جهاد تبیین و آن را از ضروریات می دانستند، اما چه سودی می بریم؟ همچنین از افراد با تجربه استفاده نمی کنیم، پس چگونه به مردم اطلاع رسانی کنیم؟

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: فضای مجازی به محلی برای کشتار نوجوانان و جوانان تبدیل شده و در حالی فعال است که برخی از چهره های دست دوم دولت هنوز جابه جا نشده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید