سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرعت در حال حرکت به سمت خدمات رسانی به مردم است/بسیجیان الگوهای خدمات رسانی موفقی را در دوران کرونا ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; جانشین فرمانده کل سپاه از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری در بیمارستان قدس اراک دیدار و در جریان وضعیت سلامت و درمان آنان قرار گرفت.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با آرزوی بهبودی و سلامتی برای همه بیماران و به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید و ایثارگران خود آنان با حضور ایثارگرانه خود در ساحت مقدس حماسه های بزرگ آفریدند و اسوه های درخشانی شدند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولین برای موفقیت در ماموریت هاست.

وی با اشاره به رویکرد خدمت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نخستین روزهای تأسیس خود خدمتگزار مردم و پاسدار انقلاب بوده و برای پیشرفت و ترقی از هیچ کوششی دریغ نمی کند. تحقق آرمان ها در 43 سال کشور.

سردار فدوی افزود: اولویت ارتش خدمت به مردم است و ارتش خدمتگزار و خدمتگزار ملت ایران و نیازمندان است و در مسیر خدمات رسانی در بخشهای مختلف با شتاب حرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه سپاه مأمن مردم ایران و مستضعفان است، گفت: امروز خدمت به مردم، جهاد فی سبیل الله است و امروز شاهد روند پرشتاب خدمت رسانی به مردم در نقاط مختلف کشور هستیم. سپاه

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به خدمات سپاه در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: خدمات رسانی سپاه و بسیج در زمان شیوع ویروس کرونا باعث کاهش آسیب های ناشی از این بیماری به مردم و اوج این خدمات شد. در قالب طرح جهادی و سلامتی شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیلات ارائه شد. و حماسه های بزرگی به مدت 2 سال رقم خورد و برگ زرینی بر کارنامه درخشان سپاه و بسیج افزود.

وی ادامه داد: خدمت بسیجیان در دوران بیماری کرونا علاوه بر ارائه الگوهای موفق و تبدیل تهدیدهای اجتماعی به فرصت، فصل جدیدی از خدمت به مردم و ایثارگری را نیز آغاز کرد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه سپاه استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات قابل توجهی انجام داده است که قابل تقدیر است.


49cc0e95 f64f 4592 8de1 182c8b7d5fb6 خبر خاکستری

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید