ارائه خدمات 250 میلیارد تومانی در قالب یک حرکت مومنانه در استان مرکزی/ سپاه با رویکرد ولایی و انقلابی همواره در راستای خدمت به مردم حرکت می کند.


ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808756

کریمی گفت: تاکنون بیش از 250 میلیارد تن خدمات به مردم استان مرکزی در قالب پویش یاری مومنان ارائه شده است و اقدامات مردم مؤمن با قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان زرندیه اظهار داشت: به فضل الهی دهه پنجم انقلاب دهه شکوفایی و اعتلای اقتدار ملی در کشور خواهد بود. همه بخش ها

وی افزود: در 43 سال گذشته موفقیت ها و همکاری مردم و جوانان نشان از پویایی، همراهی عظیم مردم و بقای ارزش های اسلامی داشته است و امروز یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری جهاد.» گام انقلاب نمونه ای از اقدامات در عرصه جهاد است که اجرای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سردار کریمی ادامه داد: بحث جهاد در طول سالیان متمادی بارها از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، اما امروز با توجه به اینکه دشمن در تمامی راهبردهای خود در برابر انقلاب اسلامی با شکست جدی مواجه است، با شیطنت خود آن را از طریق فضای مجازی دنبال می کنند. عملیاتی شدن و یقیناً جهاد برای تبیین و اجرای بیانات رهبری، توطئه های آنان را خنثی می کند و لذا انتقال حماسه ها برای ساختن هویت انقلاب به نسل جوان ضروری است.

وی بیان کرد: کاهش حسادت دینی، نادیده گرفتن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف، افزایش مشکلات، پاکسازی رژیم منحوس پهلوی، ترویج ناامیدی در بین جوانان، فراموشی شکست‌های سنگین دشمنان، ناکارآمدی مسئولان و آغاز عملیات روان‌شناسی است. یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم است و باید با تبیین صحیح و تحقق جهاد مستمر روبرو شوند.

فرمانده استان مرکزی افزود: ملت ایران با روحیه دینی و اتکا به رهنمودهای ائمه انقلاب و مولفه هایی چون ایثار، مقاومت در برابر ارزش ها، ایثار و رفتار مومنانه موفق به صعود قله های بلند شده است. پیشرفت و سعادت او در جنگ اقتصادی شکست خورد و جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی در اوج ناتوانی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج با رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی همواره در مسیر خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی بوده اند، گفت: سپاه و بسیج در این سال ها با روحیه و فرهنگ دفاع مقدس در همه جا بوده اند. مردم را صحنه می کند و ما روز به روز سریعتر و آماده تر برای خدمت به مردم حرکت خواهیم کرد.

سردار کریمی تاکید کرد: سپاه و بسیج برای قوی شدن در همه زمینه ها و رسیدن به خودکفایی گام برمی دارند و امروز که برای تحقق نظام اسلامی و مدیریت ارزش های اسلامی آماده می شویم باید برای سازندگی تمدن و تمدن اسلامی نیز آماده باشیم. انقلاب در گام دوم این یک حرکت متمدنانه است.

وی با اشاره به اقدام سپاه در استان مرکزی در حوزه خدمات انسانی گفت: سپاه و بسیج استان مرکزی طی یک سال گذشته اقدامات مختلفی را در جهت خدمت رسانی به مردم، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال، ساخت 200 مسکن برای مستمندان، ایجاد 900 فرصت شغلی در سال گذشته و توزیع بیش از 450 بسته معیشتی در قالب 9 کمک واقعی یکی از مهمترین آنها است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: در قالب نهضت حمایت از مومنین تاکنون بیش از 250 میلیارد تن خدمات به مردم استان مرکزی ارائه شده است و اقدامات مؤمنانه با قوت ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حسین روح افزا تجلیل شد و سرهنگ محسن صادقی به عنوان فرمانده جدید شهرستان زرندیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید