خدمات سپاه و بسیج به کشور ستودنی است/ رویکرد سپاه خدمت رسانی به مردم است

ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786391

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار فرمانده سپاه فتح با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ارتشی مقدس با آرمان های معنوی است، گفت: خدمات سپاه و بسیج به کشور قابل تقدیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح هفته بسیج، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: تمام قوانین کشور ما مبتنی بر مکتب اهل بیت است و شورای نگهبان حافظ قانون اساسی و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه هزینه های زیادی برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت شده است، گفت: یکی از ارکان جمهوری اسلامی بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که باید از آن دفاع و حراست کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه مردم صاحبان این انقلاب هستند، افزود: سپاه و بسیج در بطن مردم هستند و هم نقش حفاظتی و حفاظتی دارند و هم به مردم خدمات ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج امید انقلاب و نظام هستند، اضافه کرد: سپاه و بسیج با روحیه سلحشوری خود تاکنون ضربات سنگینی بر پیکر دشمنان ایران اسلامی وارد کرده اند.

فرمانده سپاه فتح استان نیز در این دیدار که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: هفته بسیج با شعار بسیج مردمی است، از دیروز آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

سردار هورامدل به ویژه برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: دو ویژه برنامه در سراسر کشور و به طور همزمان در استان اجرا می شود. روز چهارشنبه همایش به صورت ویدئو کنفرانس و روز جمعه اجتماع صالحین برگزار می شود. و گردان های مختلف در مصلای یاسوج برگزار می شود

وی با بیان اینکه اقدامات ارزشمند بسیاری در مجموعه سپاه و بسیج استان انجام شده است گفت: رویکرد جدید سپاه پاسداران خدمات رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه فتح افزود: دو مجموعه بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی که هم اکنون پنج روستا را پوشش می دهند در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

سردار هورامدل با اشاره به سفر سردار سلیمانی به استان افزود: در این سفر مجموعه تجهیزات سنگین برای فعالیت در حوزه خدمات رسانی در اختیار سپاه استان قرار گرفت.

سردار هورامدل گفت: در حوزه تهیه جهیزیه نیز 450 دسته جهیزیه در هفته بسیج در استان و 150 دسته جهیزیه در شهرستان دنا توزیع می شود. از سال گذشته تاکنون بیش از 2000 سری جهیزیه تهیه و به زوج های نیازمند تحویل داده شده است.

وی همچنین به فعالیت های فرهنگی و سیاسی نیروهای سپاه اشاره کرد و گفت: مرکز سمعی و بصری و فضایی مجهزی برای انیمیشن سازی برنامه های مختلف راه اندازی شده است.

وی همچنین به موضوع محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: یک درمانگاه در گچساران و یک درمانگاه در بهمئی در دست ساخت است و برای درمانگاه های دهدشت، مادوان و چرام مجوز گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید