زحمات سپاه پاسداران در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم ستودنی است


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813194

حتی نجف آبادی گفت: کارنامه 43 ساله سپاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پر از دوران است و زحمات فراوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمتی بسیار ستودنی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امشب در جلسه شورای فرهنگی مرکزی استان مرکزی در مسجد بیت المقدس اراک گفت: (ره) و در یادمان های شهید سلیمانی در سپاه این مشکل.

حتی نجف آبادی گفت: کارنامه 43 ساله سپاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پر از دوران است و زحمات فراوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خدمتی بسیار ستودنی است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشور به برکت فرهنگ دینی و انقلابی از اقتدار و وحدت بسیار خوبی برخوردار هستند و باید از این وحدت برای دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم و ساختن تمدن قدرتمند اسلامی و ایرانی استفاده کرد. در تمامی ابعاد در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد.

امام جمعه اراک افزود: فرا رسیدن روز جانباز یادآور رشادت های بزرگ شهدا و جانبازان در عرصه های مختلف انقلاب است و باید از این فرصت برای تجلیل از مجاهدت های این عزیزان استفاده کنیم.

وی افزود: برقراری عدالت و توانمندسازی مردم و جامعه یکی از نیازهای مهم امروز است که دستگاه های متولی نیازمند رسیدگی به این موضوع هستند و فرا رسیدن هفته نیکوکاری در پایان سال فرصت ارزشمندی برای خدمت رسانی به نیازمندان و نیازمندان است. نیازمندان را دستگیر کنید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: محیط زیست و افزایش درختکاری و منابع طبیعی یکی از مهمترین وظایف عمومی است که باید به آن رسیدگی شود و تخریب درختان و منابع طبیعی خیانت است. جامعه انسانی و علیه سلامت جامعه و مردم.

وی گفت: جنایات هولناک انفجار نماز جمعه پیشاور پاکستان که بار دیگر چهره پلید استکبار جهانی را آشکار کرد، دل مسلمانان و آزادی خواهان را به درد آورد و امروز جهان اسلام از این جنایت بزرگ غمگین است. “

وی گفت: امت اسلامی باید با وحدتی همه جانبه با توطئه های دشمنان خود مقابله کرده و از قرار گرفتن امنیت مسلمانان در سراسر جهان در معرض جاه طلبی ها و قدرت طلبی برخی مزدوران جلوگیری کنند.

امام جمعه اراک یادآور شد: تعرض به جان انسان ها محکوم شده و ایران اسلامی همواره ظلم و جنایت علیه مسلمانان را محکوم کرده و این بار این جنایت بزرگ را به شدت محکوم می کند و این در حالی است که ایران با ستیزه جویی مخالف است و هر نوع زورگویی را توجیه می کند. خوب

وی گفت: مشکلات محیط زیست، شهروندان و فرهنگ از اولویت های مهم امروز استان مرکزی است که باید با بهره گیری از تجربه 43 سال گذشته برنامه ریزی جامعی در این زمینه صورت گیرد.

دری نجف آبادی گفت: استفاده از فرصت ها و شایسته سالاری در نظام اسلامی از اولویت های مهم است و علم، تخصص و تجربه باید در اولویت برنامه ریزی ها و تهیه چشم اندازها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید برای حل مشکلات دولت سیزدهم از همت و اراده جهادگران استفاده شود و از همه امکانات و ظرفیت ها برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید