فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زحمات سپاه در زلزله هرمزگان تقدیر کرد.


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887230

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به قدردانی سرلشکر سلامی برای هدایت یگان های سپاه در خدمت صادقانه، مجاهدانه و خلاقانه به هموطنان زلزله زده هرمزگانی، گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی و حوادث، راهبرد نهایی است. از سپاه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ در پی پایان عملیات امدادرسانی و خدمات رسانی سپاه به آسیب دیدگان زلزله هرمزگان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زحمات جهادگران، خلاقیت و نوآوری این نیروها تقدیر کرد. یگان های سپاه برای تسریع در خدمات رسانی و رفع نیازهای اولیه مردم زلزله زده. منطقه سایه کوش در استان هرمزگان برآورد شد.

سردار شریف با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع زمین لرزه اخیر در استان هرمزگان، به دستور سرلشکر سلامی، نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه سازماندهی و توانمندی های خود را به سایت بلافاصله پس از زلزله امداد و نجات و خدمت رسانی به مردم زلزله زده به سایه بندرلنگ شتافت.

سخنگوی سپاه تامین مایحتاج اولیه و ضروری مردم زلزله زده به ویژه جابجایی و اسکان موقت را یکی از دغدغه هایی دانست که بحمدالله در حادثه اخیر با سرعت و خلاقیت گروه آمد و حمایت سپاه در ساخت و تولید آپارتمان های مسکونی با تکنولوژی جدید و تلاش نیروهای حاضر در صحنه شد.

سردار شریف با تشریح خلاقیت و نوآوری به کار رفته در امدادرسانی به زلزله زدگان سایه کوش بندرلنگ گفت: تولید، تامین، تحویل، استقرار، نصب، آماده سازی و شروع تحویل 489 کلبه مسکونی 15 متری مجهز به سیستم کولرهای مردمی زلزله در کمتر از 48 ساعت پس از زلزله حکایت از تحول در روند ارائه خدمات به مردم کشور در شرایط بحران و سختی دارد.
سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: در گذشته با وجود سخت کوشی و تلاش مجدانه نیروهای پشتیبانی و امدادی، حمل و نقل لانه ها به مناطق زلزله زده به دلیل حجم زیاد سازه ها به کندی انجام می شد و معمولاً هر لانه انجام می شد. با گاری حمل می شود و در مدت زمان قابل توجهی به مناطق مورد نظر می رسد، اما در حالت اخیر با استفاده از خلاقیت و نوآوری و فناوری های نوین در ساخت سوله های تاشو، سرعت و سهولت ارسال سوله ها و عملیات آماده سازی و نصب برای کار و چیدمان در 20 دقیقه بی نظیر بود و تاثیرات آن در بهبود و تسریع روند ارائه خدمات و همچنین کاهش نگرانی و رضایت مردم ملموس و مشهود بود.

سردار شریف با عنایت به قدردانی فرمانده کل سپاه پاسداران از زحمات جانشین فرماندهی کل سپاه و حمایت های سپاه پاسداران در ساخت و تامین کانکس های تاشو و همچنین فرماندهان نیروی دریایی پایگاه مدینه و سپاه به امام سجاد علیه السلام در استان هرمزگان در انجام ماموریت های امدادی و خدماتی گفتند: فرمانده کل سپاه این موفقیت بزرگ و ارزشمند را تبریک گفت. و تلاش شبانه روزی یگان های فعال در صحنه؛ وی به مردم ایران اطمینان داد که همچنان به فکر و اندیشه ایجاد ابتکارات و نوآوری ها برای مقابله موفق با حوادث مشابه و احتمالی آینده و ارتقای سرعت، دقت و کیفیت عملیات و خدمات مرتبط با کمک رسانی به هموطنان عزیز در طبیعت است. بلاهایی مانند آنچه برای اولین بار اتفاق افتاد وزنی که با ساخت کانکس های تاشو توسط سپاه حاصل شد، برای سپاه پاسداران و نهاد مردمی سپاه، این یک اصل و استراتژی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید