حضور درخشان سپاه پاسداران در خط مقدم همه میادین/ سپاه باید همچنان در خدمت مردم و دفاع از ارزش های انقلاب باشد.


ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813865

حجت‌الاسلام نصیرایی گفت: خوشبختانه سپاه با حضور جهادی خود از دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی، عمران و امدادرسانی به بلایای طبیعی تا مراقبت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب در خط مقدم و با تمام حیات و وجودش است. دستاوردهای این انقلاب است.» پاسداری کردند و دفاع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مهمترین رسالت سپاه پاسداران دفاع از انقلاب است. و دستاوردهای آن در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی.»، نظامی، امنیتی، سیاسی و …

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی نیاز به پیشرفت دارد یا نیاز به مراقبت از دستاوردهای خود دارد، این خط مقدم سپاه است، ادامه داد: خوشبختانه در 43 سالی که از انقلاب می گذرد، سپاه در هر کجا که لازم بوده حضور داشته است. حضور جهادی این عزیزان از دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی و امدادرسانی در بلایا تا مراقبت و پاسداری از ارزش های انقلاب پیشتاز بودند و با جان و دل از دستاوردهای این انقلاب دفاع کردند. .

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی تاکید کرد: امروز می بینیم که پیشرفت های صورت گرفته در عرصه داخلی و بین المللی و این قله های پیشرفت یکی پس از دیگری فتح می شود، به دلیل همین گفتمان ناب انقلابی و تفکر ارزشی باید مراقب باشیم. از آن “ادامه دهید.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از این وضعیت ناراحت هستند و تحمل آن را ندارند و همواره با انواع تهدیدها، توطئه ها و موانع در صدد تخریب و تضعیف تفکر و جریان سپاه و بسیج هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه همواره یار و عزادار واقعی محرومان و مستضعفان و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های ایرانی و اسلامی بوده است و باید همچنان به خدمت و خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های انقلاب و انقلاب ادامه دهیم. نظام اسلامی به زور «ادامه دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید