تلاش سپاه پاسداران برای حل بحران آب گلستان ستودنی است/ سدانرماب مشکل 3 شهر گلستان را حل می کند.


ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839847

سردار ملک شاهکوهی به اقدامات قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: تلاش سپاه پاسداران برای رفع بحران آب در گلستان قابل تقدیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ، سردار علی ملک شاهکوهی امشب در همایش نخبگان و فرماندهان منتخب پایگاه های مقاومت بسیج که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: انقلاب: با تشکر از فرمانده کل سپاه پاسداران و اجازه ورود ایشان به قرارگاه خاتم الانبیاء در مسیر توسعه استان و این اتفاق خوشایند برای مردم گلستان بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به اقدامات قرارگاه بانوان در حوزه آب، مجتمع میگو، شهربازی، راهسازی، زهکشی و … اشاره کرد. و ادامه داد: به استثنای قرارگاه خاتم، شرکت و پیمانکاران ما نتوانستند این پروژه ها را انجام دهند و گلستان تنها استان بود که نتوانسته بود از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

ملک شاهکوهی گفت: پروژه سد نرماب یک پروژه ملی است و در پایین دست مشکلاتی وجود دارد که در صورت رفع آن سه شهر و 132 روستای ما از آب شرب بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: سد نرماب بیش از 48 درصد از سیلاب جلوگیری می کند و بیش از 230 هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست این سد از آب این سد بهره مند می شود و همچنین برای راه اندازی و تکمیل سیستم آبیاری نوین و افزایش بهره وری اراضی کشاورزی انجام می شود. کمک می کند.

این مسئول افزود: در بحث اردوهای شهید سلیمانی، قرارگاه 17 ربیع و … که به دستور سردار راه اندازی شد، توانستیم در خدمت مردم استان باشیم و با تمام وجود از مردم شریف و وفادار تشکر کنیم. استان گلستان برای انقلاب «آنها همیشه در مقابل انقلاب ایستاده اند و ما به عنوان یک سرباز سپاه پاسداران می گوییم در حال خدمت به مردم هستیم و هر مانعی که بر سر راه مردم باشد را برمی داریم.

شاهکوهی گفت: زمانی می توان قضاوت کرد که مردم از عملکرد ما راضی باشند و هر اقدامی که انجام شود مردم متوجه می شوند و مردم شریف و مهربان در مسیر انقلاب در حوادث مختلف قرار گرفتند و علمای شیعه و سنی به انسجام و وحدت کمک کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید