از نقش آفرینی سپاه در بحران ها تا استقرار قدرت برای نظام/سپاه پاسداران، آیات اشدا علی الکفر و رحمه بینهم نمونه هایی از آن است.


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813280

با توجه به جایگاه و نقش امام حسین (ع)، سالروز میلاد این امام همام را روز پاسدار اعلام کرده اند که بهانه ای برای تبیین نقش سپاه در عرصه های مختلف اسلام است. انقلاب در ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، یکی از اولین اقدامات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب، ایجاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود تا جایی که معظم له وجود تشکیلات جوان، مؤمن و انقلابی لازم برای پاسداری از انقلاب اسلامی.

امروز هر جا که مردم نیاز به کمک و حمایت داشته باشند چه در ایجاد بحران های داخلی مانند سیل، زلزله، تاج و تخت و… و چه در مواجهه با دشمنان خارجی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، می بینیم که سپاه نقش اصلی را ایفا می کند. نقش.


f11486da 70a0 463a bc80 b7d0280f8e21 خبر خاکستری


سپاه نماد خوبی ها و فضایل این ملت است

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأسیس شد که البته دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه ابعاد معتبر است.

وی افزود: امام راحیل فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود، یک جنبه این موضوع جنبه نظامی و دفاعی است که بر این اساس همه پاسداران پای کار آمدند و جان خود را گذاشتند.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه همه شاهد مدیریت سپاه در جنگ هشت ساله بوده ایم، افزود: علاوه بر این، سپاه در عرصه سازندگی تلاش زیادی کرده است.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیز در شرایط تحریم، تاج و تخت و چالش ها و بحران های کشور، سپاه در کنار مردم ایستاده و خدمات ارزنده ای ارائه می کند.

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه سپاه یعنی همه مردم کشور، تصریح کرد: امروز سپاه نماد انقلاب اسلامی ایران و مجموعه ای است که مردم با تمام وجود دوستش دارند.

وی افزود: سپاه در مسیری جز مسیر خدمت و تلاش برای پیشرفت، آبادانی و امنیت این مردم نیست.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: امروز اگر نظرسنجی در کشور برگزار شود تقریبا صد درصد مردم نسبت به سپاه ابراز محبت می کنند چرا که سپاه نماد خوبی ها و فضایل این ملت است.

وی با بیان اینکه سپاه تلاش کرده است و مردم قدردان این قشر هستند، افزود: همه ما باید تلاش کنیم، سپاه باید تلاش مضاعف کند تا مردم در این شرایط معیشتی خوب باشند و البته مردم هم قدردان هستند. تلاش سپاه پاسداران.»


7cfea9e5 fa70 4112 a771 9203ef2d3d81 خبر خاکستری


نیروی ما سپاه پاسداران است

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: نقش و جایگاه سپاه در این جمله امام راحل خلاصه می شود که اگر سپاه نبود دولت نبود و تا به امروز سپاه به عنوان یکی از عناصر مهم او پاسخ داد.

وی افزود: اگر نقش سپاه در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی نبود، با وجود همه بحران ها و آشوب هایی که در 43 سال گذشته علیه نظام صورت گرفته، کشور وجود نداشت.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هر جا که مشکلی وجود داشته باشد، از جمله مشکلات داخلی از جمله سیل، زلزله و تاج و در صورت بروز مشکلات در عرصه های بین المللی مانند جنگ و… شورش های خارجی».

حجت الاسلام فلاحی گفت: ما به نقش سایر نیروها مانند نیروی انتظامی که در گلزار شهدا به روی آنها باز است احترام می گذاریم، اما نقش سپاه به گونه ای است که دشمنان هر روز به این نیروهای عزیز و مقدس مدافع انقلاب اسلامی حمله می کنند. . .

وی افزود: به گفته شهید همت هرجا دشمن می رود این جبهه خودش است، بر این اساس نقطه قوت ما سپاه پاسداران است.

به گزارش مرصاد، در پی پیشرفت انقلاب اسلامی ثابت شده است که سپاه پاسداران موتور محرکه و نقش خط شکن بوده و در این بین مردم قدردان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید