سردار سلیمانی مصداق آیه «اشداء علی الکفر رحمة بینهم» بود/ شهید خونخوار سلیمانی با زوال آمریکا و استکبار به دست می آید.

زمان: 08:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795336

سرابی با اشاره به اینکه سردار دلا مصداق کامل آیه شریفه «اشداء علی الکفر و رحمة بینهم» است، گفت: یک یا چند نفر به ماجرا پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا سرابی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار حاورستان با اشاره به محبوبیت دلاور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: وی شیفته است.

وی گفت: جاذبه، صمیمیت و محبت در مکتب شهید سلیمانی به همان اندازه که ایرانی ها را جذب می کند خارجی ها را جذب می کند و چپ ها را به همان اندازه که راست ها را جذب می کند.

سرابی با اشاره به اینکه سردار دلا مصداق کامل آیه شریفه «اشداء علی الکفر و رحمة بینهم» است، خاطرنشان کرد: این اصل قرآن حد و مرزی ندارد. «بینهم» یعنی هر که به وعده های خدا، چپ، راست، باطن، ظاهر ایمان آورد، فرقی نمی کند.

وی با بیان اینکه مالک اشتر در چهره حاج قاسم دیده می شود، افزود: اگر انسان بخواهد در ترس از شهید سلیمانی متواضع و مهربان باشد در عین ابهت و اقتدار باید به درجه اخلاص و بندگی خداوند برسد. به جای رفتار نمایشی و کلیشه ای.»

همرزم با شهید حاج کاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور با اشاره به الگوی ساده زیستی و مردمی و مدیریت شهید سلیمانی ادامه داد: ساده زیستی و مردمی بودن کار ساده ای نیست که بتوان با دیدار و درخواست انجام داد. و ادعا کنند. کارگردان ساده زیستی و انقلابی مجاهدی است که مانند حاج قاسم باید خود را در خط مقدم مبارزه بداند. ابتدا با نفس خود بجنگید و سپس با دشمن خارجی مبارزه کنید.

سرابی تاکید کرد: حاج قاسم با اینکه به همه امکانات رفاهی و تشریفات و تجملات دسترسی داشت اما از همه مظاهر تجمل که او را از مردم دور می کرد، خودداری کرد و واقعا پشت کرد. دولت مردان جدید هم باید بجنگند اگر واقعاً می خواهند در این راه بروند.

وی با تاکید بر اینکه خونریزی شهید سلیمانی با زوال آمریکا و استکبار محقق خواهد شد، گفت: شهید سلیمانی یک مکتب بود نه مردی که بتواند با نابودی یک یا چند نفر به ماجرا پایان دهد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: رژیم تروریستی آمریکا با شهادت سردار دلا سقوط کرد و هزاران جوان آمریکایی به بهانه شناخت این اسطوره بی بدیل، سرباز مکتب سلیمانی خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه اهمیت اعتلای مکتب سلیمانی اهمیت بقای انقلاب و دین است، گفت: این شهید یکی از مصادیق انقلاب و دین و نوری بود که جهان را به نام پاکی روشن کرد. اسلام باید بدرخشد. میلیون ها انسان به همت این مداح عزیز نظام و انقلاب و اسلام پاک شده اند و خون پاک او و شهدای دیگر هیزم انقلابی است که انشاالله انقلاب اسلامی را به دولت کریمه پیوند خواهد زد. حضرت بقیة الله.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید