شهید سلیمانی مصداق آیه آمنوا و عمل صالحین / حیات و مرگ حاج قاسم برکت بود.

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798626

امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اخلاص و اخلاص در رفتار سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار مصداق آیه آمنوآ و امل الصالحات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت الله مصطفی علما در مصلی اعظم کرمانشاه در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن توصیه همگان به تقوای الهی گفت: همه 124 هزار پیامبر برای رهبری بشر آمده اند.

آیت الله علما با اشاره به این حدیث که من به رستگاری آنها چنگ زدم و از آنها سرپیچی کردم، فرمودند: ما نمی توانیم با احدی بیعت کنیم، نباید حرف کسی را گوش کنیم مگر اینکه صد در صد پیامبر الهی است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: قرآن کتاب هدایت و نورانیت ما مسلمانان است، اگر از اهل بیت(ع) به عنوان حاج قاسم و امام زمان(عج) پیروی کنیم از هیچ نیرویی نمی ترسیم.

ایشان در قسمت دوم خطبه های خود به قیام 22 دی قم اشاره می کنند و می فرمایند: «در این واقعه هم بصیرت و هم خصومت هیجان انگیز است و این قیام و پاسداری امام (ره) زمینه ساز پیروزی شکوهمند اسلام شد. انقلاب».

آیت الله علما همچنین با اشاره به 31 آذر، سالروز تاسیس شورای انقلاب، گفت: شورای انقلاب اسلامی نهادی بود که توسط امام خمینی (ره) برای رهبری انقلاب در ایران در آذر 1357 تأسیس شد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده سردار شهید سلیمانی گفت: برکت خون سردار سلیمانی مقاومت را در منطقه چند برابر کرده است.

وی گفت: خون سردار سلیمانی در جهان عظمت ایجاد کرده است. امروز دولت ترامپ باید مکانی امن برای خود بیابد.»

سخنگوی ولی فقیه استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه زندگی و درگذشت این شهید بزرگوار مایه خیر و برکت است، گفت: اکنون وضعیت عراق متفاوت است و برخی از آمریکایی هایی که در کشور مانده اند می گویند مستشار هستند. “و قصد ماندن ندارم.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به اخلاص و اخلاص در رفتار سردار شهید سلیمانی می گوید: این شهید بزرگوار مصداق آیه آمنه و امل الصالحات است. به همین دلیل ولی فقیه به اخلاص و اخلاص او شهادت می دهد.

وی با اشاره به اینکه همه اقشار جامعه و 12 کشور جهان برای ایشان عزادار هستند، گفت: حاج قاسم مظهر امید و توکل بود، شخصیتی الهی، اسلامی و بین المللی داشت.

آیت الله علما با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ایشان ملی ترین و در عین حال ممتازترین شخصیت کشور هستند، گفتند: جوانان باید از حاج قاسم الگو بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید