سردار سلیمانی ظلم بود/حضور حاج قاسم مایه خیر و برکت برای شیعه و سنی بود

ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799120

استاد عبدالرحمن مرادی گفت: وجود حاج قاسم برای جامعه اسلامی و امت اسلامی اعم از شیعه و سنی و همه مردم دنیا با هر گویش و دینی مایه خیر و برکت بود و می توان گفت حاج قاسم یک حق است. مجاهدی که برای اسلام می جنگد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مامستا عبدالرحمن مرادی در گفت و گو با مرصادنیوز، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را واقعیتی ماندگار و بزرگ مرد تاریخ معاصر توصیف کرد و گفت: حاج قاسم شخصیتی آزاده و آزادی خواه بود که راه جهاد و مقاومت را در اطراف دنبال کرد. عنوان اندیشمندان سراسر جهان

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: حاج قاسم شخصیتی ضد سرکوب بود و به همان اندازه که قصد داشت مناطق شیعه نشین را آزاد کند به اهل سنت و حتی دیگر مردم مظلوم کمک می کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی شهید راه انسانیت و دفاع از مظلومیت بود و آنچه برایش مهم بود استکبار بود و هر جا که دشمنان اسلام زور می زدند حاج قاسم در مقابل آنها ایستادگی می کرد و از جنایات آنها جلوگیری می کرد.

ماموستا مرادی گفت: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، سردار شهید سلیمانی را به دلیل اینکه در زمان حیاتش از کمک و حمایت از گروه‌های جهادی مخالف اسرائیل کوتاه نیامد، به عنوان شهید راه قدس تقدیم کرد.

وی همچنین گفت: همچنین مفتی منطقه عراق به نمایندگی از شخصیت حاج قاسم گفت: شخصیت سردار به گونه ای است که آمریکایی ها از وجود او می ترسند و بر همین اساس دست به این جنایت زدند و او را کشتند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: وجود حاج قاسم مایه خیر و برکت برای جامعه اسلامی و امت اسلامی اعم از شیعه و سنی و همه مردم جهان با هر لهجه و مذاهب بود و حاج قاسم مجاهدی واقعی بود که برای اسلام جنگید

وی بیان کرد: حاج قاسم همواره به دنبال تقویت وحدت بین اقوام مختلف ایران و عزیزان وحدت جهان اسلام بوده و معتقد بود که همه اقوام باید در مقابل دشمنان اسلام متحد شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید